پیش بازی پرسپولیس تراکتورسازی
به گزارش تابناک تبریز؛ دیدار حساس پرسپولیس و تراکتورسازی یکی از دیدار هایی است که نتیجه آن برای هواداران دو تیم خیلی مهم است . گویی این دیدار بیشتر از سه امتیاز دارد!
کد خبر: ۶۸۳۴۸۰
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۹ 24 November 2018

به گزارش تابناک تبریز؛ دیدار حساس پرسپولیس و تراکتورسازی یکی از دیدار هایی است که نتیجه آن برای هواداران دو تیم خیلی مهم است . گویی این دیدار بیشتر از سه امتیاز دارد!

پرسپولیس تهران که میزبان این دیدار میباشد؛ پس از کسب نایب قهرمانی در آسیا و برد هفته گذشته مقابل پیکان با روحیه ای خوب پای به این میدان خواهد گذاشت.

تراکتورسازی با 22 امتیاز از 12 بازی در جایگاه سوم و پرسپولیس با 20 امتیاز از 10 بازی خود در جایگاه چهارم جدول قرار گرفته اند.با توجه به رتبه هر دو تیم در جدول و توقف سپاهان صدرنشین در دیدار روز گذشته مقابل ماشین سازان؛ این دیدار را میتوان فینال زودرس برای کسب قهرمانی نیم فصل دانست.

تراکتورسازی نیز پس از کسب چند برد پیاپی نیز خود را در قامت یک مدعی تمام عیار قهرمانی این فصل معرفی کرده و این دیدار را برای کسب سه امتیاز به میدان خواهد رفت.

تراکتورسازی دو بازیکن تاثیرگذار خود را در اختیار ندارند. اروین و استوکس بازیکنانی که از نظر فنی از جمله با کیفیت‌ترین بازیکنان خارجی ایران بودند مدتی است که به ایران برنگشته‌اند. اما استوکس به تبریز وارد شد و حضورش در ترکیب در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.این دو بازیکن ۱۲ گل از ۲۱ گل زده تراکتورسازی را در این فصل زده‌اند اما شاید در این بازی غایب باشند! تراکتورسازی بدون موتور گلزنی‌اش مقابل قویترین خط دفاع لیگ ایران و آسیا قرار می گیرد! البته مالک باشگاه تراکتورسازی مدعی شده که بازیکنان دیگر جای خالی این دو بازیکن را به خوبی پر خواهند کرد. نبرد تیم‌های سوم و چهارم جدول قطعا برای تمامی صدرنشینان و تیم‌های تعقیب کننده مهم است. البته تراکتورسازی با ۲ مسابقه بیشتر ۲ امتیاز از پرسپولیس بیشتر دارد. محمد رضا اکبریان داور این مسابقه کار سختی در این مسابقه دشوار و حساس خواهد داشت.

اسامی داوران و برنامه بازی های هفته سیزدهم لیگ برتر:

شنبه سوم آذر
ذوب‌آهن اصفهان- پارس جنوبی جم- ساعت ۱۵:۱۵ – ورزشگاه فولاد شهرفولاد شهر
رضا عادل – اسد حاج محمدی – محمد عطایی – پیمان فرخی مهر
ناظر: زاهد بحرینی
یکشنبه ۴ آذر
استقلال خوزستان- استقلال تهران ساعت ۱۷:۳۵ – ورزشگاه غدیر ‏ اهواز
محمدحسین زاهدی فرد - جلیل شعرانی – قهرمان نجفی – کوپال ناظمی
ناظر: حسین عسگری
پدیده مشهد- سایپا تهران- ساعت ۱۵:۴۵ – ورزشگاه امام رضا ‏‏(ع)‏ مشهد
سیدمهدی سیدعلی – حسن انتظاری – امیرمحمد داودزاده – سیدرضا مهدوی
ناظر: خداداد افشاریان
پرسپولیس تهران- تراکتورسازی تبریز- ساعت ۱۵ – ورزشگاه آزادی تهران
محمدرضا اکبریان – تورج عیوض محمدی – حسن یوسفی – جواد محمدی
ناظر: محمدجواد تقی پور

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :