فرمانده سپاه آذربایجان‌شرقی:
فرمانده سپاه آذربایجان‌شرقی هفته بسیج را مظهر و نماد وحدت آحاد ملت و کشورهای اسلامی عنوان کرد و گفت: پیام بسیج، وحدت حول محور نبوت، امامت و ولایت است.
کد خبر: ۶۸۴۱۵۸
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۱ 26 November 2018

 به گزارش تابناک تبریز از سپاه عاشورا، عابدین خرم در جمع صدها نفری مردم و بسیجیان میانه، با بیان اینکه مهمترین اصل داشتن ثبات قم در صراط مستقیم نبوت و امامت است، اظهار کرد: ثبات قدم، صبر و استقامت پیامبر بر مشکلات عدیده و جانکاه آزار و اذیت ها، تحریم، تطمیع و تحقیرها بود که افق درخشان اسلام را ثمر بخشید، و بسیج منبعث از مکتب امام(ره) و نبی اکرم(ص) است و مهمترین پیام آن صبر و استقامت و وحدت حول محور ولایت در مسیرخنثی سازی توطئه های دشمن است.

وی پیامبر را صاحب خلق عظیم و الگویی حسنه برای کل تاریخ بشر عنوان و بسیجیان را بر این اخلاق توصیه کرد و افزود: آنچه انقلاب عظیم پیامبر(ص) را به پیروزی رسانید اخلاق حسنه ایشان، شمشیر برنده و قاطع امام علی(ع) و حمایتهای مالی بی بدیل حضرت خدیجه(س) بود.

سردار خرم خاطرنشان کرد: وحدت در اسلام یک وحدت فصلی و تاکتیکی نیست بلکه وحدتی حقیقی و پایدار است و علل تمام مشکلات کشور دور شدن از مکتب رسول الله است.

وی بر لزوم حرکت جهادی تاکید کرد و گفت: جهاد، هجرت و شهادت اگر نباشد از دین نمی شود مراقبت کرد چرا که جوان انقلابی مبارز و قیام کننده می تواند ضامن پیشرفت دین خدا گردد وگر نه دین، منزوی و گوشه گیر خواهد شد. سردار خرم ولایت را قافله سالار جاده مستقیم اسلام دانست و اظهار کرد: با وحدت و تبعیت از ولی فقیه قطعا تمام مشکلات کشور حل شده و نظام به قلل رفیع ترسیم شده توسط رهبری دست خواهد یافت.

آیین گرامیداشت میلاد پیامبر اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع)، با حضور صدها نفر از مردم، مسئولان و بسیجیان در مسجد جامع میانه و در جوار بارگاه ملکوتی امامزاده اسماعیل(ع) برگزار شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار