جانشین قرارگاه ثارالله سپاه پاسداران گفت: بسیج به عنوان یک قدرت مردمی تمام ابرقدرت‌های دنیا را زمین‌گیر کرده و به جهت مردمی و اعتقادی بودن بی‌نظیر بوده و با کمترین امکانات آنچنان رشد و نمو کرد که موجب شگفتی همه دنیا شده است.
کد خبر: ۶۸۴۳۵۱
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۲ 27 November 2018
سردار اسماعیل کوثری گفت: تا زمانی‌که ظالم و دشمن وجود دارد، بسیج هم هست و تا پای جان از مظلومان جهان حمایت خواهد کرد.

به گزارش ایسنا، سردار کوثری در دیدار و دلجویی از خانواده شهیدان جعفر و سعید محمودی از شهدای شهرستان اسدآباد در جنگ تحمیلی با اشاره به نقش بسیج در پیروزی انقلاب و اثرات آن در طول ۴۰ سال گذشته تصریح کرد: بسیجیان اگر بعد از دفاع مقدس نیز موفق بوده‌اند ازخودگذشتگی، فداکاری و ایثار از مهمترین دلایل آن بوده و باید همواره آنان را در کسب علم و سازندگی الگو قرار داد.

کوثری با اشاره به مجاهدت و ایثار شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس ابرازامیدواری کرد: همانطور که شهدا سینه به سینه فرهنگ عاشورایی را به نسل‌های بعدی منتقل کردند و این فرهنگ را در عمل نشان دادند، همواره فرهنگ ایثار و ازخودگذشتگی و اقدام در راه خدا ترویج پیدا کند. 

وی با یادی از شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، شهدای ترور، شهدای هسته‌ای، شهدای مدافع حرم و شهدای حادثه منا اظهار کرد: وجود این شهدا نشان‌دهنده این است که جمهوری اسلامی افتخار دارد در تمام لحظات، از مبارزه با ظلم، بیداد و ستم ولو به قیمت جان کوتاه نخواهد آمد.

گفتنی است؛ شهید سعید محمودی در سال ۶۷ و شهید جعفر محمودی در سال ۶۲ به مقام رفیع شهادت نائل آمده‌اند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار