در قالب طرح «میزِ خدمت» دنبال می‌شود
مسؤول سازمان بسیج دانشجویی استان قم گفت: به تازگی طرح «میزِ خدمت» به منظور رسیدگی به مشکلات دانشجویان به همت بسیج دانشجویی در دانشگاه‌ها راه‌اندازی شده است که در قالب این طرح دانشجویان بدون تعارف با مسؤولان استان صحبت می‌کنند.
کد خبر: ۶۸۴۷۸۵
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۳ 27 November 2018

به گزارش تابناک قم، داوود محبی اظهار کرد: مأموریت اصلی بسیج دانشجویی، تربیت دانشجوی مؤمن طراز انقلاب اسلامی است.

وی ادامه داد: بسیج دانشجویی در بخش‌های گوناگون اعم از جهادی، تربیتی، بصیرتی، علمی، فرهنگی، حفظ آثار، اردویی و ... فعالیت می‌کند.

مسؤول سازمان بسیج دانشجویی استان قم افزود: برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی، کارگاه‌های اجتماعی، راه‌اندازی پویش‌های مختلف مانند پویش حمایت از تولیدات ملی، برگزاری نشست‌های بصیرتی، پیگیری هسته‌های علمی و حلقه‌های دانش و تعامل با نخبگان از دیگر فعالیت‌های جاری بسیج دانشجویی در دانشگاه‌های استان قم است.

محبی با اشاره به فعالیت سازمان بسیج دانشجویی استان قم در زمینه اردویی عنوان کرد: هر ساله حدود 50 اتوبوس از جمعیت دانشجویان استان به اردوهای راهیان نور جنوب و غرب کشور اعزام می‌شوند؛ اعزام کاروان‌های دانشجویی در ایام اربعین نیز در همین شاخه فعالیتی جریان دارد.

وی با اشاره به تلاش همه جانبه سازمان بسیج دانشجویی قم برای رونق اعزام کاروان‌های دانشجویی اربعین گفت: در سال جاری فقط با دریافت 690 هزار تومان از دانشجویان اعزام آنان در اربعین صورت گرفت و بقیه هزینه‌های سفر دانشجویان از ارگان‌های مختلف تهیه شد.

مسؤول سازمان بسیج دانشجویی استان قم از فعالیت نیروهای جهادی در همه دانشگاه‌ها از بین خواهران و برادران در داخل و خارج از کشور خبر داد و گفت: پیگیری و انجام 320 پروژه عمرانی با بیش از 810 میلیون آورده از جمله فعالیت‌های گروه‌های جهادی دانشجویی قم است.

محبی عنوان کرد: پنجشنبه این هفته همزمان با هفته بسیج سازمان بسیج دانشجویی استان برنامه سرکشی به مناطق محروم با حضور رؤسای دانشگاه‌های مختلف استان را دنبال می‌کند.

وی از راه‌اندازی کلینیک سیار اشتغالزایی توسط دانشجویان دانشگاه‌های علمی کاربردی استان خبر داد و گفت: فعالیت اعضای این کلینیک به این گونه است که به مناطق محروم می‌روند و به افراد این مناطق برای اشتغال کمک می‌کنند.

مسؤول سازمان بسیج دانشجویی استان قم اذعان کرد: به تازگی میز خدمت به منظور رسیدگی به مشکلات دانشجویان به همت بسیج دانشجویی در دانشگاه‌ها راه‌اندازی شده است که در قالب این طرح دانشجویان بدون تعارف با مسؤولان استان صحبت می‌کنند و از مشکلات خود می‌گویند تا برای رفع مشکلات موجود اقدامی صورت گیرد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار