با پیروزی تیم‌های آرش و صدرا سیستم؛
فصل جدید لیگ برتر فوتسال استان قم با پیروزی تیم‌های آرش و صدرا سیستم آغاز شد.
کد خبر: ۶۸۶۰۱۷
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۷ - ۰۰:۴۲ 02 December 2018

به گزارش تابناک قم، فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر فوتسال استان قم که بالاترین سطح مسابقات فوتسال باشگاهی در استان قم محسوب می‌شود شامگاه جمعه در سالن شهید حیدریان قم آغاز شد.

در لیگ برتر فوتسال قم ۸ تیم حضور دارند که تیم قهرمان، نماینده قم در زیر گروه لیگ دسته دوم فوتسال خواهد بود و تیم انتهای جدول نیز به صورت مستقیم به دسته پایین‌تر سقوط می‌کند.

در شروع این مسابقات و در دیدار افتتاحیه که تحت عنوان گرامیداشت شهید مهدی طهماسبی، شهید مدافع حرم برگزار شد تیم فوتسال صدرا سیستم موفق شد ۵ بر ۳ برابر تیم الماس شهر به پیروزی دست پیدا کند.

تیم فوتسال آرش در دومین مسابقه سالن شهید حیدریان در یک بازی دیدنی و نزدیک در نهایت ۳ بر ۲ از سد تیم شهید رییس کرمی عبور کرد و ۳ امتیاز مهم این بازی را از دست تیم رییس کرمی درآورد و اولین بردش را کسب کرد.

دیگر بازی جذاب هفته نخست و شب اول این مسابقات را تیم‌های پاس و مقاومت برگزار کردند که این دیدار پرگل در پایان با برد ۵ بر ۴ تیم پاس به پایان رسید ضمن این که آخرین دیدار هفته اول لیگ برتر فوتسال قم بین تیم‌های سید ذاکر و یاقوت برگزار می‌شود.

تیم‌های حاضر در لیگ فوتسال باشگاهی قم در ۳ لیگ برتر، دسته اول و دسته دوم حضور دارند که در هر سطح، ۸ تیم با هم رقابت می‌کنند و مسابقات به صورت رفت و برگشت به انجام می‌رسد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار