کد خبر: ۶۸۶۲۰۱
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۴ 02 December 2018
تابناک کهگیلویه و بویراحمد / اجتماعی ، مدیرکل تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد از افزایش پنج درصدی بیمه شدگان این استان نسبت به سال ۱۳۹۶ خبر داد .

عباس نورمحمدی اظهار داشت : شمار بیمه شدگان تامین اجتماعی در این استان در شهریورماه سال جاری با پنج درصد افزایش به ۹۸ هزار و ۳۱۲ نفر رسیده است .
 
افزایش ۵ درصدی بیمه شدگان تامین اجتماعی در استان کهگیلویه و بویراحمد

وی افزود : ۱۲ هزار و ۴۴۳ نفر نیز به عنوان بازنشسته ، بازمانده و ازکارافتاده زیر پوشش سازمان تامین اجتماعی در استان کهگیلویه و بویراحمد هستند و با احتساب افراد تبعی و تحت تکفل، بیمه شدگان و مستمری بگیران اصلی ، بیش از ۳۰۸ هزار نفر در این استان از خدمات بیمه ای و درمانی تامین اجتماعی و تعهدات بلند مدت و کوتاه مدت این سازمان شامل مستمری بازنشستگی ، ازکارافتادگی و بازماندگان ، مقرری بیمه بیکاری ، کمک هزینه ازدواج ، حمایت در برابر حوادث و بیماری ها ، کمک هزینه وسایل کمک پزشکی ، غرامت دستمزد دوران بیماری و بارداری و... برخوردارند.

به گفته وی ، کارگاه های فعال مشمول قانون تامین اجتماعی در این استان نیز نسبت به مدت مشابه سال قبل از ۱۰ درصد افزایش برخوردار بوده و به ۹ هزار و ۶۶۳ کارگاه در شهریور امسال رسیده است .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار