حسین ویسمرادی در گفتگو با تابناک:
فرماندار روانسر گفت:تاکنون ۲۴ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال برای اجرای ۲۴ طرح از محل ماده ۱۲ و مناطق زلزله زده برای روانسر پیشنهاد شده که سهم همه دستگاه‌های اجرایی از محل اعتبارات زلزله مشخص شده و دستگاه‌های شهرستان باید برای جذب و هزینه این اعتبار در شهرستان روانسر اقدام کنند.
کد خبر: ۶۸۷۲۵۰
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۰ 05 December 2018

 حسین ویسمرادی در گفتگو با تابناک افزود:78 طرح عمرانی ، خدماتی و کشاورزی از محل اعتبارات تملک دارایی و متوازن در حال اجرا است.

وی خاطر نشان کرد:برای اجرای 62 طرح از محل اعتبارات تملک دارایی ها بیش از 50 میلیارد و 679 میلیون مصوب شده که تاکنون 50 درصد این اعتبارات اختصاص یافته است.

فرماندار روانسر اظهار داشت:زیرسازی و آسفالت راههای روستایی ، ساماندهی سراب روانسر ، تکمیل کنار گذر شهر روانسر ، تهیه و اجرای طرح های هادی روستایی ، اصلاح شبکه آب آشامیدنی شهرهای روانسر و شاهو ، بازسازی و اصلاح شبکه توزیع آب آشامیدنی روستاهای شهرستان و تکمیل مساجد ازمهمترین طرح ها در این شهرستان است.

ویسمرادی تصریح کرد:16 طرح عمرانی با اعتبار بیش از 98 میلیارد ریال از محل اعتبارات متوازن تصویب شده است که اجرای سه طرح هادی روستایی ، آبرسانی به پنج مجتمع روستایی ، هفت طرح عمران شهری ، تکمیل ساختمان فوریت های پزشکی نهرابی و مدرسه صالح آباد مهمترین این طرح ها هستند.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار