دکتر سید مهدی احمدی شهردار نکا در پیامی ۱۶ آذرماه ، روز دانشجو را به دانشجویان و اساتید تبریک گفت.
کد خبر: ۶۸۷۸۱۰
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۴ 06 December 2018

به گزارش تابناک مازندران، دکتر سید مهدی احمدی شهردار نکا در پیامی ۱۶ آذرماه ، روز دانشجو را به دانشجویان و اساتید تبریک گفت.

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

دانشگاهیان همواره به عنوان قشر فرهیخته و آگاه جامعه سعی در حفظ استقلال و سربلندی کشور داشته و هر گاه مانعی در این راه دیده اند، نقش موثری در آغاز حرکتهای مردمی داشته اند. بی شک، حماسه ضد استبدادی و استکبار ستیزی ۱۶ آذر سال ۱۳۳۲، یکی از با ارزش ترین نمونه ها و از برگهای زرین تاریخ ایران زمین بوده که بیانگر حماسه رشادت دانشجویان آگاه این سرزمین است که با ایستادگی و مقاومت ، فریاد ضد استکباری ملت شریف ایران را به گوش جهانیان رساندند .

دانشـجو به عنوان نیـروی فعال ، پویا و صاحب فکر و اندیشه در هر جـامعه و بازوی توانـمند علمی هر کشور می باشد و امروزه نیروی انسانی عالم و آگاه مهمترین پایه و اساس توسعه اقتصادی، سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و نظامی هر جامعه ای است و دانشجو به واسطه جوانی، اهداف آرمان گرایانه و مطالبه گر نقشی محوری در این توسعه دارد .

شانزدهم آذرنقطه اوج ايستادگي و فداکاري دانشجوياني است که نقش ممتازی در تاريخ پرفراز و نشيب معاصر کشورمان داشته اند و با ایمان راسخ و عقیده استوار خویش برگهای زرینی را بر تارک افتخارات این مرز و بوم افزوده اند.

بدینوسیله برخود لازم میدانم که این روز تاریخی که در حقیقت روز اعلام اعتقاد و اعتماد به نسلی است که نقشی اساسی و پایه ای در پیشرفت و آبادانی ایران اسلامی داشته را به تمامی دانشجویانی که مسیر دانش جویی و پویایی و کمال را طی می کنند تا به قله های رفیع بالندگی و رشد دست یابند، تبریک گفته و توفیق و سلامتی روز افزونتان را از درگاه احدیت خواهانم .

سید مهدی احمدی
عضو هیات علمی دانشگاه و شهردار نکا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار