تابناک مرکزی: فلاحت پیشه در اراک گفت: مسئولین کشور برای عبور از تحریم ها شبانه روز تلاش می کنند و با برنامه ریزی ها مختلف و کمک مردم از این شرایط سربلند بیرون خواهیم آمد.
کد خبر: ۶۸۸۸۸۵
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۰ 10 December 2018

به گزارش تابناک مرکزی به نقل از صداوسیما؛ همایش مطالبه گری دانشجویی با حضور حشمت الله فلاحت پیشه رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ، آقازاده استاندار مرکزی و مقدسی نماینده مردم اراک خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی در دانشگاه اراک برگزار شد.

در این همایش دانشجویان دغدغه های خود را در زمینه های مختلف از جمله مشکلات صنفی دانشگاه، مباحث روز کشور از جمله برجام ، مشکلات اقتصادی و تولیدی و همچنین معضلات کارگری در استان مطرح کردند.

فلاحت پیشه رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در این همایش با بیان اینکه دشمنان برای ضربه زدن به کشور برنامه ریزی های بلند مدت و کوتاه مدتی را طرح ریزی کرده اند گفت: مسئولین کشور برای عبور از تحریم ها شبانه روز تلاش می کنند و با برنامه ریزی ها مختلف و کمک مردم از این شرایط سربلند بیرون خواهیم آمد.

وی افزود: سیاست ما در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس دوری از فضای بحران و تنش در جامعه جهانی است و به اروپایی ها این نکته را همیشه متذکر می شویم که جمهوری اسلامی با شکست داعش در کشورهای منطقه موجب شد که این گروه تروریستی به اروپا نرسد و امنیت جهانی پایدار بماند.

استاندار مرکزی هم در این جلسه گفت: در استان مرکزی 98 هزار کارگر در 2 هزار و 850 واحد تولیدی مشغول به کار هستند و اکنون با وجود تحریم ها صنایع بزرگ استان حقوق کارگران را به موقع پرداخت می کنند و مشکل معوقه حقوق وجود ندارد.

وی افزود: اکنون با تلاش فراوان مشکلات کارخانه هپکو برطرف شده و این واحد تولیدی با از سرگیری فعالیت خود با تمام توان به تولیدات محصولات متنوع خود می پردازد.

مقدسی نماینده مردم اراک خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی در این جلسه با اشاره به اینکه وحدت مهمترین مسئله برای برون رفت از مشکلات کشور است گفت: نمایندگان مجلس با دقت زیاد به مسایل و موضوعات کشور نگاه می کنند و در مسئولان همه توان خود را برای توسعه کشور در همه زمینه ها بکار می گیرند.

وی افزود: حضور نمایندگان و مسئولان کشور در دانشگاهها می تواند به رشد و پویایی فضای دانشگاه کمک کند و نقش دانشجویان را در پیشبرد اهداف کشور پررنگ تر نماید.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار