روند ناكامي‌هاي پشت‌سر هم تيم فوتبال جوانان صباي قم در مسابقات ليگ برتر فوتبال ايران با پيروزي ارزشمند مقابل تيم شاهين بوشهر بعد از 11 هفته پايان يافت.
کد خبر: ۶۸۹۳۳۹
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۷ - ۰۲:۲۲ 11 December 2018

به گزارش تابناک قم، تیم فوتبال جوانان صبای قم که در فصل جاری مسابقات لیگ برتر فوتبال جوانان باشگاه‌های کشور 11 هفته متوالی طعم پیروزی را نچشیده بود، سرانجام در هفته سیزدهم این بازی‌ها به روند ناکامی‌های خود پایان داد و سه امتیاز دلچسب از شاهین بوشهر گرفت.

دارنده مقام نخست بازی‌های فصل قبل لیگ دسته اول جوانان ایران، آخرین بار در هفته دوم بازی‌های این دوره لیگ برتر در ورزشگاه شهید حیدریان قم با یک گل تیم شاهین بوشهر را شکست داده بود و بعد از آن به شکل متوالی روی نوار ناکامی بود اما دو هفته متوالی است که به حریفان خود نمی‌بازد.

صبای قم در نخستین تجربه حضور در لیگ برتر از 11 مسابقه نیم‌فصل تنها چهار امتیاز داشت اما حالا از دو بازی دور برگشت چهار امتیاز دارد و با اندوخته هشت امتیازی خود امیدوار به جدایی از انتهای جدول رده‌بندی و بقا در بالاترین سطح رقابت‌های باشگاهی فوتبال جوانان ایران است.

صبای قم که در نیم‌فصل تنها یک برد، یک تساوی و 9 باخت در کارنامه داشت و دقیقا به آخرین جایگاه جدول 12 تیمی لیگ برتر جوانان ایران چسبیده بود، در هفته نخست دور برگشت در قم تیم نفت اهواز را با تساوی یک بر یک متوقف کرد و در ادامه روند تحولات مثبت خود با حساب دو بر یک در هفته سیزدهم تیم شاهین بوشهر را مغلوب کرد.

جوانان صبای قم که در 6 بازی خارج از خانه قبل خود یک تساوی و پنج باخت کسب کرده بودند، با یک گل به خودی مدافع حریف و تیزهوشی محمدسجاد مستعد بازیکن آینده‌دار خود دو بار دروازه تیم شاهین بوشهر را در هفته سیزدهم گشود و در میهمانی رقیب به سه امتیاز شیرین دست پیدا کرد تا همانند نیم‌فصل نخست تیم شاهین را شکست داده، بعد از 11 هفته پیروز شده و از رده دوازدهم یک پله صعود کند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار