آقای شهردار ؛ حالا گزینه ی مدیرکلی کجا هستید!؟ ؛
تابناک / اگرچه پیش بینی میشد که در دوران حضور آخوندی در وزارت راه و شهرسازی تکلیف مدیرکل این وزارتخانه در استان گیلان مشخص شود اما قرعه به نام محمد اسلامی وزیر جدید راه و شهرسازی افتاده است تا حکم مدیرکل جدید را صادر کند.
کد خبر: ۶۸۹۷۲۱
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۳ 11 December 2018

داستان تکراری مدیرکل شدن مسعود کاظمی! / چرا شورای شهر لاهیجان واکنشی نشان نمی دهد!؟؛ عجب آشفته بازاری است این شورای شهر لاهیجان!

یک گام تا انتخاب مدیرکل راه و شهرسازی استان گیلان

 

تابناک / اگرچه پیش بینی میشد که در دوران حضور آخوندی در وزارت راه و شهرسازی تکلیف مدیرکل این وزارتخانه در استان گیلان مشخص شود اما قرعه به نام محمد اسلامی وزیر جدید راه و شهرسازی افتاده است تا حکم مدیرکل جدید را صادر کند.

اداره کل راه و شهرسازی گیلان طی روزهای آینده مدیرکل جدید خود را می شناسد.

پس از انتصاب علی خاوری به عنوان مدیرکل دفتر نگهداری ابنیه فنی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در دوم مرداد سال جاری و با صدور حکمی از سوی عباس آخوندی وزیر وقت راه و شهرسازی، علی خاوری که در دولت تدبیر و امید به عنوان مدیرکل راه و شهرسازی گیلان مشغول به کار بود به عنوان سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان گیلان منصوب شد تا این اداره کل در انتظار مدیرکل جدید خود باشد.

اگرچه پیش بینی میشد که در دوران حضور آخوندی در وزارت راه و شهرسازی تکلیف مدیرکل این وزارتخانه در استان گیلان مشخص شود اما قرعه به نام محمد اسلامی وزیر جدید راه و شهرسازی افتاده است تا حکم مدیرکل جدید را صادر کند.

درحالیکه گزینه‌های زیادی برای مدیرکلی راه و شهرسازی گیلان تعرفه شده بودند در نهایت چند گزینه به مرحله نهایی راه یافتند و هم اکنون شاهد ماراتن نفس گیری بین مسعود کاظمی شهردار فعلی لاهیجان و ماکام پدرام مدیر اجرایی شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور برای حضور در گیلان هستیم.

به نظر می رسد طی روزهای آینده وزیر جدید راه و شهرسازی بلاخره تصمیم نهایی خود را می گیرد و از بین دو گزینه فوق یکی را انتخاب خواهد کرد

 

 

چه کسی نخستین مدیرکل راه آهن گیلان می شود؟

 

تابناک / بر اساس آخرین شنیده ها گفته می شود مسعود کاظمی روز شنبه به عنوان نخستین مدیرکل راه آهن گیلان منصوب می شود.


با شنیدن صدای سوت قطار در استان گیلان حالا سوالی که به وجود آمده این است که چه کسی نخستین مدیر کل راه آهن گیلان می شود؟


بر اساس آخرین شنیده ها گفته می شود مسعود کاظمی روز شنبه به عنوان نخستین مدیرکل راه آهن گیلان منصوب می شود.

مسعود کاظمی که کار خود را در فرمانداری رشت آغاز کرده است در ادامه به شهرداری رشت رفته و مسئولیت سازمان تاکسیرانی را بر عهده می گیرد. او سپس با حضور در انتخابات دوره چهارم شورای اسلامی شهر رشت وارد پارلمان محلی مرکز گیلان می شود.

کاظمی که در سال پایانی شورای چهارم ریاست شورای شهر رشت را نیز تجربه می کند ترجیح می دهد دیگر در انتخابات شرکت نکند. این مدیر جوان با پایان دوره چهارم شوراها، مسیر جدیدی را آغاز می کند و به عنوان شهردار لاهیجان فعالیت می کند.

پس از حرف و حدیث های فراوان در خصوص مقصد احتمالی کاظمی پس از شهرداری لاهیجان، حالا گفته می شود او نخستین مدیرکل راه آهن گیلان خواهد شد.

 

 

یک بانو مدیرکل راه و شهرسازی گیلان می شود

 

تابناک / سرویس استانی: شنیده های موثق حاکی از آن است که ساحره میرسیدی به سمت مدیرکلی راه و شهرسازی گیلان منصوب می شود.

گفته می شود میرسیدی در این رابطه دیداری نیز با وزیر راه و شهرسازی داشته است و مراحل اداری انتصاب وی رو به پایان است.

ساحره میرسیدی که اواخر اسفند سال گذشته به عنوان مدیرکل دفتر فنی، امور عمرانی و حمل و نقل و ترافیک استانداری گیلان منصوب شد در سابقه کاری خود ریس اداره مدیریت بحران راه و شهرسازی و مدیریت سابق مسکن و ساختمان و معاون شهرسازی و معماری اداره مسکن و شهرسازی گیلان، مدیرکلی امور بانوان و مدیرکلی امور شهری استانداری گیلان را دارد.

گفته می شود پیگیری های حجت شعبانپور معاونت سابق عمرانی استانداری گیلان از دلایل اصلی انتصاب احتمالی میرسیدی است.

راه و شهرسازی گیلان از تیرماه سال جاری با انتصاب شعبانعلی خاوری به سمت عنوان مدیرکل دفتر نگهداری ابنیه فنی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای بدون مدیرکل و با سرپرستی موقت وی اداره می شود. هرچند خاوری روزهای معدودی از هفته وقت می کند به استان گیلان سفر کند.

 

 

آقای شهردار ؛ حالا گزینه ی مدیر کلی کجا هستید؟ بهداشت و درمان ، منابع طبیعی، آب منطقه ای گیلان یا آب و فاضلاب روستایی!؟

 

مسعود کاظمی شهردار لاهیجان که از بدو ورود ، در صدد رایزنی برای کسب کرسی مدیریت شهری کلانشهر رشت بوده ، پس از ماه ها تلاش با کسب یک رای از مجموع یازده رای از گردونه رقابت ها حذف شد .


اما این پایان کار کاظمی تلقی نشد و خللی در عزم و اراده ی وی بوجود نیاورد!


پیش از این و بطور همزمان ، خبر ها حکایت از انتصاب مسعود کاظمی به عنوان مدیر کل دفتر شهری استانداری گیلان داشته که در تاریخ ۹۷/۶/۱ انتصاب عباسقلی زاده توسط استاندار گیلان ، به این شایعات پایان داد.


با اتمام تعطیلات نوروز و استراحتی کوتاه از سوی عزیزان بلافاصله با شانتاژ خبری وسیع ، کاظمی به عنوان یکی از گزینه های مدیر کلی ستاد مدیریت بحران استان گیلان معرفی شد.


پس از مدتی کوتاه ، رضا اسلامی تنها گزینه ی مطرح برای تصدی این سمت از سوی استانداری گیلان معرفی شد که مجددا این پروژه نیز به تعطیلی انجامید.


مدت زمان زیادی از این موضوع نگذشته بود که رسانه های منتسب به کاظمی ، او را گزینه ی اصلی اداره کل بنیاد مسکن دانستند که تلاش های صورت گرفته هم نتوانست صندلی مدیریتی اکبرزاده را لغزان نموده ! و او به ادامه ی کار خود پرداخت .

شنیده شدن سوت قطار گیلان ، فرصتی بود تا شاید بتوان مدیریت این چند ریل راه آهن را بدست آورده باشد که باز هم در نهایت ، علی خدایی از سوی مدیر عامل راه آهن کشور ، مدیر کل راه آهن گیلان شد.
البته کاظمی در این وضعیت بلافاصله طی مصاحبه ای این خبر را تکذیب کرد .
ای کاش از ابتدا همه ی اخبر منتشر شده از سوی رسانه های منتسب به خود را کذب برشمرده و برای یکبار هم که شده به آن پایان می داد!
همه ی این ها اما نتوانست مسعود کاظمی را برای مدتی هر چند کوتاه در لاهیجان مستقر کند تا کاملا به امورات شهر و شهرداری رسیدگی نماید .
در کمتر از گذشت بازه ی زمانی یک ماهه این بار هم از سوی رسانه های آقای شهردار خبری منتشر شد مبنی بر اینکه : کار تمام است و مسعود کاظمی محتمل ترین گزینه ی ممکن برای تصدی سمت مدیر کلی راه و شهرسازی استان گیلان است که این بار هم در کمتر از ۲۴ ساعت ، طی حکمی از سوی محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی ، ماکان پدرام مدیر کل راه و شهرسازی گیلان شد .

قابل ذکر است ، منابعی از شهرداری لاهیجان بار ها غیبت های مکرر و طولانی شهردار لاهیجان را نیز به دلایل گزارش و انتقاداتی را نسبت به وضعیت این نهاد شهری مطرح می نمودند .

گفتنی است با توجه به تکمیل شدن لیست مدیریت ادارات کل استان گیلان ، سوال دیگری که باید از مسعود کاظمی شهردار لاهیجان پرسیده شود این است : آقای شهردار ،
حالا گزینه مدیر کلی کجا هستید ؟


بهداشت و درمان ، منابع طبیعی ، آب منطقه ای گیلان یا آب و فاضلاب روستایی!؟
انتخاب با شما

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار