استاندار ایلام ؛
استاندار ایلام گفت : سفر های دور دوم شهرستان ها قبل از توزیع بودجه 98 شروع می شود و در این سفرها پیگیر سفرهای دور اول و رفع مشکلات و شروع پروژه های جدید در شهرستان ها هستیم.
کد خبر: ۶۹۰۴۸۹
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۸ 13 December 2018

 به گزارش تابناک ایلام؛قاسم سلیمانی دشتکی عصر پنجشنبه در نشست شورای برنامه ریزی استان و کمیته برنامه ریزی دهلران در بخش زرین آباد اظهار داشت: در این سفرها علاوه بر مصوبات جدید ،مصوبات دور قبل را بررسی و تلاش می شود قول های داده شده به مردم را عملیاتی کنیم و عدالت را در راستای مصوبات رعایت کنیم.

استاندار ایلام گفت: در حوزه  نفت و گاز در شهرستان دهلران اقدامات خوبی صورت گرفته است  ومدیران باید به صورت جهادی پای کار باشند تا پیشرفت و توسعه استان را سرعت بخشیم.

سلیمانی دشتکی پیگیری استقرار ادارات در دو بخش سراب میمه و زرین آباد و شهری کردن درمانگاه پهله از درخواست های مردمی ذکر کرد.

پروژه های عمرانی خوبی در سطح شهرستان در حال اجرا است

استاندار ایلام در جمع مردم پهله بخش زرین آباد شهرستان دهلران  گفت : برجام دستاوردهای بسیار مناسبی داشت و همه قطعنامه ها را باطل و اروپا را از آمریکا جدا و جا پای ما را در دنیا باز کرد.

قاسم سلیمانی دشتکی گفت : از بدو پیروزی انقلاب تاکنون  دشمنان با  توطئه ها و تحریم هایی علیه نظام  ما ،سعی در دل سرد کردن مردم نسبت به نظام داشتند ولی همت مردم و مسئولان سبب شده که دشمنان ما شکست بخورند .

وی با اشاره به اقدمات عمرانی در حوزه مختلف شهرستان دهلران  گفت : راه اندازی ان جی ال و پتروشیمی دهلران و رایزنی برای ایجاد نیروگاه سیکل ترکیبی  ومجوز ماده 56 برای ورود بخش خصوصی به جاده دهلران به مهران و اندیمشک اخذ شده و قسمتی از آن توسط راه و شهرسازی در حال اجراست و تونل کبیرکوه به سرعت در حال انجام است.

فرماندار دهلران گفت: طرح پهله پرچینه با 200 میلیارد ریال از پروژه های مهم این بخش است که برای تکمیل این طرح 50 میلیارد ریال نیاز است

سید حسینعلی موسوی گف : شروع عملیات این طرح  و مصوبات از دستاوردهای سفر قبلی استاندار به شهرستان دهلران بوده  است.

 وی گفت : روکش راه های پهله به بردی و کاور به زرین آباد ، اتصال بخش به ملکشاهی از طریق پل بلوطستان و اتصال بخش به آبدانان از طریق خربزان ، از سرگیری عملیات 10 کیلومتری مسیر چمسرخ بعد از 15 سال  از جمله اقدمات خوب دولت تدبیر وامید در بخش پهله است.

نماینده حوزه جنوب استان ایلام در مجلس شورای اسلامی نیز گفت : توسعه راه ها بخصوص تکمیل جاده چم سرخ وگاز رسانی از مهترین درخواست مردم منطقه است.

شادمهر کاظم زاده بیان داشت : خوشبختانه با پیگیری های صورت   گرفته 45 میلیارد ریال برای راه های این بخش هزینه خواهد شد که از این میزان  36 میلیارد ریال برای چمسرخ و 9 میلیارد برای آسفالت راه خربزان هزینه می شود .

استاندار ایلام در ادامه بازدیدها در جمع مردم بخش میمه اظهار داشت: دیدارهای مردمی و حضور در جمع اعضای سازمان های مردم نهاد ، اجرای میز خدمت و برگزاری جلسات شورای اداری و برنامه ریزی و ستاد اقتصاد مقاومتی و رفع موانع تولید از مهمترین موضوعاتی هستند که در استان به جد پیگیری می شوند.

قاسم سلیمانی دشتکی اظهار داشت : قبل از سفر به بخش میمه همه نیاز ها ومسائل ومشکلات به صورت کارشناسی مورد بررسی قرار گرفته شده است.

وی افزود : فلسفه وجودی مدیران خدمت به مردم است ، مردم نظام را می سازند و دولت را تشکیل می دهند و بررسی نیازهای آنان از سوی مسولان ودولت امری بسیار ضروری اس.

سلیمانی دشتکی گفت: گاز رسانی به بخش میمه تا پایان خردادماه سال آینده تکمیل و مطالعه مسیر میمه به بدره نیز شروع و تلاش می شود از طریق اعتبارات قرض الحسنه از سازمان همیاری ها ،کارخانه آب معدنی میمه راه اندازی شود.

 امام جمعه دهلران نیز گفت: با توجه به اختیارات استاندار امیدواریم این سفر منشا رفع مشکلات این بخش باشد.

حجت اسلام سید محسن موسوی اضافه کرد: استقرار ادارات، رفع مشکلات اینترنت و تلفن و توجه به بهداشت و درمان و گردشگری ، ورزش و نیازهای مساجد و راه های بین مزارع از مهمترین درخواست ها ی مردم بخش میمه است.

نماینده حوزه جنوبی استان ایلام نیز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به کارهای خوب عمران شهری و راه ها در میمه گفت: مطالبات به حق مردم تسریع در تکمیل راه هاست.

فرماندار دهلران در این دیدار گفت : بخش سراب میمه در حوزه های باغداری ، کشاورزی و گردشگری و بویژه پرورش ماهی دارای استعدادهای فراوانی است.

سید حسینعلی موسوی افزود :  شروع عملیات آبشار تختان و عملیات گازرسانی به بخش از مصوبات سفری قبلی استاندار به شهرستان است که در حال انجام هستند.

وی گفت : خوشبختانه دولت در این بخش اقدماتی خوبی انجام داده است و احداث راه میمه به بدره بطول 26 کیلومتر و تسریع در عملیات گازرسانی و استقرار ادارات کمیته امداد و برق و ورزش و جوانان و کمک به زیرساخت های بخش و اهدا تسهیلات به شهرداری برای کارخانه آب معدنی  از جمله در خواست مردم این بخش است

نماینده مردم در مجلس شواری اسلامی گفت : برای توسعه همه جانبه حوزه انتخابیه در تلاش هستم

شادمهر کاظم زاده افزود: بر اساس اصلاح بند (و) بودجه 97 تولیدکنندگانی که نتوانستند تسهیلات دریافتی را پرداخت یا بخشی از آنرا پرداخت کرده اند سود و جریمه آنها در صورت پرداخت تا پایان سال جاری بخشوده می شود.

وی به بازگشت بودجه شهرداری ها به ردیف اصلی و اختصاص رقم های مناسب برای شهرداری های استان اشاره و گفت: مطالعه مسیر میمه به بدره و گاز رسانی به بخش و استقرار ادارات مدنظر مسئولان امر باشد.

به گزارش تابناک :در پایان سفر  یک روزه  استاندار ایلام به دو شهر میمه و زرین آباد از توابع شهرستان دهلران ۱۹ مصوبه در پی داشت این مصوبات در حوزه های آب شرب شهری و روستایی، گازرسانی، تامین آب شرب عشایر، ایجاد ساختمان بخشداری میمه، توسعه طرح پهله و پرچینه، اختصاص آمبولانس و تجهیزات پزشکی به پهله، ثبت گردشگری میمه، ایجاد واحدهای مسکونی محرومین و احداث کارخانه آب معدنی میمه بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار