مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل:
مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل با بیان اینکه اعتبار استان اردبیل نسبت به سال ۹۶ سه برابر افزایش داشته است، گفت: ۱۹ کیلومتر بزرگراه، ۲٫۵ کیلومتر راه اصلی و دو کیلومتر راه روستایی که جمعا ۲۳ کیلومتر راه اصلی و روستایی بهسازی شده است.
کد خبر: ۶۹۰۶۲۱
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۲ 14 December 2018

محبوب حیدری

تابناک اردبیل: محبوب حیدری در محبوب حیدری در نشست خبری مدیران شورای حمل ونقل استان با اصحاب رسانه،  افزود: در حوزه بازآفرینی و مسکن که از برنامه‌های اصلی دولت است، مطالعات شهرهای اردبیل، پارس‌آباد، مشگین‌شهر و خلخال  انجام شده و امیدواریم فاز دو این مطالعات هر چه زودتر به بهره‌برداری برسد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل با بیان اینکه مطالعات بازآفرینی شهرهای بیله سوار، نمین و سرعین و گرمی به اتمام رسیده است، یادآور شد: در حوزه بازآفرینی ۶۲ پروژه انجام یا درحال انجام است که برنامه‌های بازآفرینی در شهرهای بالای ۵۰ هزار نفر و محلاتی که بالای ۱۰ هزار نفر دارند بازآفرینی انجام می‌شود.

حیدری  با اشاره به اینکه  در شمال استان مطالعات بخشی از راه گرمی و بیله‌سوار  انجام شده است، تصریح کرد: امیدواریم ظرف پنج ماه آینده مطالعات همه راه‌های استان پایان و نیازمندی‌های راه‌ها شناسایی شود تا اقدامات لازم برای هموطنان انجام شود.

افزایش اعتبار ۳ برابر استان اردبیل در حوزه راهسازی

احداث بیش از ۶۰۰کیلومتر بزرگراه در اردبیل

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل با اشاره به اینکه در استان اردبیل با کمبود بزرگراه روبه‌رو هستیم، اظهار کرد: استان اردبیل نیازمند احداث ۶۰۰ تا ۷۰۰ کیلومتر بزرگراه است که برای این کار به ۳ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیازمندیم که امیدواریم این امر تحقق یابد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار