امام‌جمعه ابرکوه:
امام‌جمعه ابرکوه گفت: نقشه راه آمریکایی‌ها در سه بخش فشار اقتصادی، روانی و عملی متمرکزشده و مهم‌ترین هدف آنان صرف‌نظر کردن ما از نقاط قوت خود و عناصر قدرت ملی است.
کد خبر: ۶۹۰۷۴۳
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۵ 15 December 2018

حجت‌الاسلام سید ابراهیم حسینی در خطبه‌های نماز جمعه به دیدار خانواده‌های شهدای مدافع حرم با مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: رهبر متذکر شدند که گرچه اهداف شوم دشمن لو رفته اما ملت باید هوشیار باشند و بدانند که هدف دشمن ایجاد دو دستگی، اختلاف و راه انداختن جنگ داخلی به‌وسیله وضع تحریم و اقدامات ضد امنیتی است.
حسینی ادامه داد: نقشه راه آمریکایی‌ها در سه بخش فشار اقتصادی، روانی و عملی متمرکزشده و مهم‌ترین هدف آنان صرف‌نظر کردن ما از نقاط قوت خود و عناصر قدرت ملی است. بدین معنی که از پیشرفت‌های چشمگیر هسته‌ای، توانایی‌های قدرتمندانه موشکی و نفوذ منطقه‌ای کشورمان دست‌برداریم.
امام‌جمعه ابرکوه تأکید کرد: در همین راستا ما نباید لحظه‌ای غافل شویم. جوانان، ملت و صنوف باید مراقب باشند میدان را برای دشمن آماده نکنند. یکی از معجزات 40 ساله این انقلاب وجود جوانان غیوری است که نه امام و نه جنگ تحمیلی را دیدند اما رویش انقلاب شدند.
وی به ناکامی آمریکا در عرصه‌های مختلف اشاره کرد و افزود: انگلیس و فرانسه هم قسم آمریکا بوده و برای خوش‌رقصی مدعی پرخطر بودن آزمایش موشکی ایران شده و آن را در شورای امنیت مطرح کردند؛ اما به خاطر اختلاف‌نظر با دیگر اعضای شورای امنیت نتوانستند قطعنامه‌ای را علیه کشورمان به تصویب برسانند.
حسینی اضافه کرد: سرانجام شکاف بین شرق و غرب بر سر برنامه موشکی ایران بیشتر علنی شد و ناکامی مثلث شوم آمریکا، انگلیس و فرانسه در تصویب قطعنامه علیه ایران نشان داد که آمریکا دیگر قادر نیست اجماع قبلی خود را بازسازی کند. ضمن اینکه مسئولین کشورمان بارها اعلام کرده‌اند که توان موشکی ایران بازدارنده و دفاعی است و قابل مذاکره نیست.
رئیس شورای فرهنگ عمومی ابرکوه به سالروز تحویل هواپیماهای میراژ توسط فرانسه در سال ۶۵ به صدام اشاره و عنوان کرد: صدام با همین هواپیماها دزفول و شهرهای خوزستان را موشک‌باران می‌کرد و حامیانش قهقهه می‌زدند. لذا به همان دلیل جنایت دیروز در کمک به حمایت از صدام، امروز از قدرت دفاعی و موشکی ملت ایران ناراحت هستند.
حسینی با اشاره به اقتدار جبهه مقاومت در عرصه‌های جهانی، یادآور شد: در نشست ایجاد آتش‌بس در یمن دشمنان نتوانستند نقطه نظراتشان را بر انصار الله تحمیل کرده، بلکه با دعوت رسمی از انصار الله این جبهه را به رسمیت شناختند.
وی ابراز کرد: قیام جلیقه زردها در فرانسه نیز نشان داد که ستاره بخت آمریکا و غرب رو به افول است. اعتراض مردم به سرمایه‌داری، بی‌عدالتی و شکاف فزاینده طبقاتی پرده از نظام ظلم و سلطه برداشت و مردم دنیا دانستند چهره بزک شده غرب و آمریکا چهره فریب است و به لطف خدا مرگ آمریکا و هم‌پیمانانش فرا رسیده است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار