کد خبر: ۶۹۰۸۰۸
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۸ 15 December 2018

به گزارش تابناک اردبیل، فریدون حسینی در جلسه هماهنگی گرامیداشت هفته حمل و نقل اظهار داشت: برنامه‌های گرامیداشت هفته حمل و نقل در اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل از 26 آذرماه تا یکم دیماه برگزار خواهد شد که به همین مناسبت ذکر عناوین روزها در مکاتبات و سربرگ اداری ، طراحی و نصب بنر تبریک این هفته انجام خواهد شد.

وی از برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی با عناوین «راه و راهداری» خبر داد و افزود: در گرامیداشت هفته حمل و نقل دیدار اعضای شورای حمل و نقل استان با نماینده ولی فقیه در استان و همچنین استاندار اردبیل، دیدار با خانواده معزز ایثارگران و شهدای همکار در حوزه حمل و نقل، نشست خبری با اصحاب رسانه و شرکت در گفتگوی ویژه خبری در صداوسیمای مرکز اردبیل تدارک دیده شده است.

سرپرست اداره ارتباطات و اطلاع‌رسانی اداره کل راه‌ و شهرسازی استان اردبیل افزود: در کنار تولید و درج ارسال اخبار این هفته به پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی و خبرگزاری‌های استان و واحد خبر تهیه ویژه‌نامه هفته حمل و نقل با محوریت راه و شهرسازی و درج رپروتاژ آگهی در نشریات استانی و سراسری پیش‌بینی شده است.

حسینی همچنین به دیدار اعضای شورای حمل و نقل استان با مردم در روستاها و بررسی وضعیت راه‌های روستایی استان اشاره کرد و افزود: در این هفته سعی خواهیم کرد تا مدیر کل راه و شهرسازی استان اردبیل به همراه معاونین و مدیران در ادارات کل راهداری و فرودگاه حاضر شده و به زحمتکشان این عرصه هفته حمل و نقل را تبریک بگویند.

وی بیان کرد: با تاکید وزیر محترم راه و شهرسازی و معاونت حمل و نقل وزارتخانه تلاش بر این است تا برنامه‌های هفته حمل و نقل امسال کیفی‌تر و موثرتر برگزار شود.

26 آذرماه 1362 روزی سرنوشت‌ساز در تاریخ این کشور است که در بحبوحه جنگ تحمیلی حدود 100 کشتی حامل کالا در بنادر جنوبی کشور در انتظار تخلیه بار بود و بروز بحران ناشی از اتمام ذخایر کالاهای اساسی در کشور و تهدید کشتی‌های منتظر از سوی عراق و ... نگرانی‌هایی را برای مسئولان فراهم آورده بود که در همین روزها رهبر کبیر انقلاب اسلامی در پیامی تاریخی کامیون‌داران کشور را به مشارکت در تخلیه هرچه سریعتر کشتی‌ها فراخواند تا کشور از این وضعیت بحرانی خارج شود که این روز حماسی در تقویم کشور به نام روز 26 آذر به عنوان روز حمل و نقل نامگذاری شده است.

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار