نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی گفت:نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تولید بیش از یک میلیون تن تولید مرکبات در شهرستان جهرم بیان کرد: این حجم تولید نشان از توانمندی مردم جهرم دارد که در شرایط سخت و خشکسالی که حمایت جدی از کشاورزان انجام نمی‌شود نیازهای کشور را تامین می‌کنند.
کد خبر: ۶۹۱۱۶۱
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۰۷:۳۰ 16 December 2018

تابناک فارس به نقل از فارس: محمدرضا رضایی در نشست شورای اداری شهرستان جهرم با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی در چهلمین سال عمر خود به درخت تنومندی تبدیل شده است، اظهار داشت: دشمن درصدد ایجاد تفرقه، نشان دادن ناکارآمدی مدیران و ایجاد تفرقه میان مردم و مسوولان است.

وی با بیان اینکه هرکس در هر مسندی باید بهترین و بیشترین خدمات را بدون کمترین چشمداشت به مردم ارائه کند، افزود: در طول عمر انقلاب بیشترین پروژه‌ها را هم از لحاظ کیفیت و هم از لحاظ کمیت داشته‌ایم.

نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تولید بیش از یک میلیون تن تولید مرکبات در شهرستان جهرم بیان کرد: این حجم تولید نشان از توانمندی مردم جهرم دارد که در شرایط سخت و خشکسالی که حمایت جدی از کشاورزان انجام نمی‌شود نیازهای کشور را تامین می‌کنند.

وی افزود: این حجم تولید در اقتصاد کشور نقش مهمی دارد و باید توجه کرد که واردات مرکبات به تولیدات داخلی آسیبی وارد نکند چراکه باعث خروج ارز از کشور می‌شود.

رضایی ادامه داد: کشاورز جهرمی از عمق ۵۰۰ متری آب را برداشت و سرمای زیر صفر و گرمای بالای ۴۵ درجه را تحمل می‌کند اما صندوق بیمه محصولات کشاورزی به این مسائل توجه نمی‌کند.

وی با اشاره به آسیب‌های چندسال اخیر به کشاورزی جهرم مانند زوال زودرس مرکبات تصریح کرد: اگر کشاورز به خاطر عشق و غیرتش نبود هیچ رغبتی برای ادامه کار نداشت.

رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه بیش از ۶۰ درصد ارتزاق مردم جهرم از طریق کشاورزی تامین می‌شود خواستار نگاه عادلانه وزارت جهاد کشاورزی به باغداران و کشاورزان شد

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار