کد خبر: ۶۹۲۳۷۴
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۳ 18 December 2018
 مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد از برگزای ششمین جشنواره «اسوه‌های صبر و مقاومت» در اسفندماه امسال خبر داد.
به گزارش خبرنگار دفاع پرس از یاسوج، سرهنگ «امیرعباس آسمند» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد امروز (سه‌شنبه) در جلسه کمیته زنان و دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: زنان ما در دوران دفاع مقدس با الهام گرفتن از تعالیم اسلامی در صحنه‌های مختلف از جمله امدادگری، درمان، پشتیبانی و حفاظت از پیکر شهدا نقش بی‌بدیلی داشتند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد گفت: زنان امروز هم می‌توانند در جنگ نرم نقش آفرینی‌کنند تا با ایثار آن‌ها در این جبهه هم پیروز شویم.

آسمند از برگزاری ششمین جشنواره اسوه‌های صبر و مقاومت در استان خبر داد و خواستار همکاری دستگاه‌های مختلف برای اجرای مطلوب این جشنواره شد.

وی عنوان کرد: این جشنواره با هدف تجلیل از بانوانی که در دوران دفاع مقدس و انقلاب نقش بی‌بدیلی داشته و نسل خوبی را برای دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی پرورش دادند برگزار می‌شود و امیدواریم تمهیدات لازم برای برگزاری این جشنواره توسط کمیته زنان و دفاع مقدس اندیشیده شود.

حجت‌الاسلام «کمال جهانبخشی» مسئول نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد هم در این نشست اظهار داشت: قبل از انقلاب اسلامی زنان جایگاهی در سیستم اداری نداشتند که این جایگاه به برکت انقلاب برای زنان ایجاد شد.

وی با بیان اینکه استان ما سه شهیده تقدیم انقلاب کرده که گواه حضور زنان در جبهه‌های نبرد است، متذکر شد: امروز هم زنان ما می‌توانند در عرصه جنگ نرم با تربیت نسل‌های آینده نقش بی‌بدیلی را ایفا کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار