تابناک گزارش می دهد؛
رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد در بازدید از پروژه بزرگ اورژانس بیمارستان امام خمینی(ره) ضمن در جریان قرار گرفتن از آخرین اقدامات صورت گرفته در این بخش درمانی، دستورات لازم در جهت رفع نواقصات و تامین تجهیزات مورد نیاز این طرح را اتخاذ کردند.
کد خبر: ۶۹۲۹۰۵
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۳ 19 December 2018
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد از دهدشت؛ رییس دانشگاه علوم پزشکی استان با حضور در بخش های مختلف اورژانس جدید بیمارستان دهدشت، از  تمامی بخش های اورژانس جدید از جمله تجهیزات پزشکی، تاسیسات، ملزومات اداری، سیستم های سرمایشی و گرمایشی، سیستم های فن آوری اطلاعات بیمارستانی، تعداد تخت های مستقر در این بخش و تامین نیروی انسانی مورد نیاز بازدید نمودند.
در ادامه این بازدید در نشستی که با حضور رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان، رئیس بیمارستان امام خمینی(ره) و نیز کارشناسان و عوامل اجرایی این طرح برگزار شد، دکتر اورنگ ایلامی با تاکید بر اهمیت راه اندازی اورژانس جدید و افتتاح آن در سفر وزیر بهداشت و درمان، از زحمات و تلاش های شبانه روزی همه همکاران در بیمارستان و مسئولین بهداشت و درمان تقدیر و تشکر کرد.
اورنگ ایلامی اظهار کرد: افتتاح این پروژه در سطح شهرستان گامی اساسی در جهت ارائه خدمات مطلوب تر به مردم شهرستان کهگیلویه و شهرستان های اطراف است.
وی افزود: در مدت زمان باقی مانده تا افتتاح و راه اندازی این طرح، تمام تجهیزات پزشکی و تاسیساتی خریداری و در روزهای آینده بارگیری و در اورژانس نصب و راه اندازی خواهند شد.
دکتر ایلامی با اشاره به طرح های عمرانی دیگری که در حوزه سلامت و بهداشت مردم شهرستان کهگیلویه در حال تکمیل است، گفت: با جدیت و تلاش همه مجموعه بهداشت و درمان، امیدواریم کلنیک تخصصی این شهرستان نیز تا دهه فجر افتتاح و به مردم تحویل داده شود.
وی در پایان صحبت های خود با اشاره به اهمیت سفر وزیر بهداشت و درمان به استان، خاطر نشان کرد: امیدواریم سفر وزیر موجب خیر و برکت مردم استان باشد و از ظرفیت این سفر استقاده های لازم را ببریم.
 
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۹
اخ وبخت ای استان اخی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار