معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد:
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد با تأکید بر ایجاد شفافیت و فصل مشترک بین سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و سازمان حمل و نقل بار و مسافر در شهرداری، گفت: در جهت تامین لاستیک اقدامات خوبی در حال انجام است.
کد خبر: ۶۹۳۰۹۰
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۵ 20 December 2018

محسن صادقیان در یک‌صد و نوزدهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر یزد، ضمن عرض تبریک هفته گرامیداشت حمل و نقل درون‌شهری و برون‌شهری، گفت: این ایام یادآور و بهانه‌ای است برای تجلیل رانندگانی که بار حمل و نقل شهری و برون‌شهری را بر دوش می‌کشند که خدمات ارزشمند همه دست اندرکاران حمل ونقل، فرصتی برای بازنگری نیازها و مشکلات این بخش است.
وی افزود: بزرگداشت این ایام علاوه‌بر اینکه یادآور لبیک به دستور بنیان‌گذار کبیر جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی(ره) است، بهانه‌ای برای ما مسئولان است که از فعالان این عرصه تجلیل کنیم و خدمات آن‌ها را به جامعه بازگو کنیم.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد با بیان اینکه صنعت و اقتصاد حمل و نقل به عنوان بخشی از تولید و مصرف در کشور نقش مهمی را در ارائه خدمات در بخش کالا و مسافر دارد، اظهار داشت: قطعا برای عرضه خدمات مناسب نیازمند برنامه‌ریزی هستیم که ضروری است فعالان این عرصه هماهنگی لازم را در خدمات برون‌شهری و درون‌شهری بین خود ایجاد کنند.
صادقیان تأکید کرد: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از سال‌های گذشته با ایجاد بستر مناسب و منظم در بحث اینترنت توانسته در بحث برون‌شهری در بخش مسافر و کالا زیرساخت‌های مناسبی را عرضه کند و شفافیت لازم را ایجاد سازد که این شفافیت در بحث سازمان بار و مسافر شهرداری بایستی ایجاد شود.
این مقام مسئول با بیان اینکه در حال حاضر فرصت مغتنمی در سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری ایجاد شده که بانک اطلاعاتی خود را با حوزه حمل و نقل برون‌شهری شفاف‌ سازند، تصریح کرد: در حال حاضر برخی از فعالان این عرصه که در بخش خدمات بار و مسافر دورن‌شهری و برون‌شهری ارائه خدمت می‌کنند، معلوم نیست خدمات خود را از چه سامانه‌ای دریافت می‌کنند که در این راستا شفافیت کافی لازم و ضروری است.
وی با تأکید بر ایجاد شفافیت و فصل مشترک بین سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و سازمان حمل و نقل بار و مسافر در شهرداری، خاطرنشان کرد: این مهم بایستی در شورا به تصویب برسد؛ چنانچه در این صورت ما نیز می‌توانیم در استانداری برنامه‌ریزی لازم را از طریق دفتر امور شهری داشته  باشیم تا بتوانیم بر خدماتی که به مردم می‌شود، کنترل و نظارت بهتری داشته باشیم.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد در پایان بیان داشت: قطعا مشکلات اقتصادی حاکم بر کشور مشکلات زیادی را برای فعالان عرصه حمل و نقل به وجود آورده که ما همیشه به دنبال این هستیم تا نیازها و خدمات مورد نیاز این فعالان را به صورت مناسب عرضه کنیم که در این راستا به ویژه در بحث لاستیک اقدامات خوبی در ماه‌های آینده رقم خواهد خورد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار