مدیرکل بازرسی ، امورحقوقی و مدیریت عملکرد استانداری خوزستان به ادعاهای واهی و دور از شان مدیرکل بازرسی و مدیریت عملکرد سازمان میراث فرهنگی ،گردشگری و صنایع دستی کشور واکنش نشان داد .
کد خبر: ۶۹۶۳۵۶
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۱ 28 December 2018

شهاب رزمی گفت: استاندار خوزستان به محض اطلاع از آغاز پروژه عملیات اجرایی احداث زیرگذر در شهر باستانی شوش دستور توقف سریع این پروژه را به مسئولان شهری شهر شوش صادر کرد.

به گزارش"تابناک"؛ مدیر کل بازرسی ،امور حقوقی و مدیریت عملکرد استانداری خوزستان با انتقاد از مصاحبه شتابزده و غیرمسئولانه مدیر کل بازرسی و مدیریت عملکرد سازمان میراث فرهنگی کشور و طرح موضوع شکایت از استاندار خوزستان گفت : شایسته بود که اقای رئوف مدیرکل بازرسی و مدیریت عملکرد این سازمان قبل از رسانه ای کردن طرح موضوعات بی اساسی مانند شکایت از نماینده عالی دولت در استان از منابع موثق و رسمی اطلاعات دقیق و صحیح تری از مسئولان ذیربط کسب می کرد .

مدیرکل بازرسی ، امور حقوقی و مدیریت عملکرد استانداری خوزستان گفت : به نظر می رسد مدیرکل بازرسی و مدیریت عملکرد سازمان میراث فرهنگی کشور اطلاعات دقیق و درستی از موضوع احداث زیرگذر در شهرستان شوش ندارد.

این مقام مسئول گفت: اظهار نظر و مصاحبه مدیرکل بازرسی و مدیریت عملکرد سازمان میراث فرهنگی کشور دور از شان امور اداری ‌ وسلسله مراتب سازمانی است.

رزمی یاداور شد: توصیه میکنم این مقام مسئول در سازمان میراث فرهنگی کشور حدود و ثغور حوزه مسئولیتش را بداند واز اظهار نظر خلاف شئون اداری پرهیز کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار