استاندار آذربایجان شرقی:
استاندار آذربایجان شرقی گفت: در حال حاضر با جنگ رسانه ‌ای مواجه هستیم و اگر در این نبرد بی‌ برنامه و غایب باشیم، در قالب برنامه دیگران هضم خواهیم شد.
کد خبر: ۶۹۶۷۶۰
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۱ 29 December 2018

محمدرضا پورمحمدی در دومین جشنواره هنرهای دیجیتال و مراسم رونمایی از بازی آتشبار در دانشگاه هنر اسلامی تبریز، ادامه داد: باید توجه داشت که ما در دنیایی زندگی می ‌کنیم که دنیایی پر از آشوب است و اگر حربه‌ و مکتب خاص خود را در دست نداشته باشیم، با شکست روبه رو می ‌شویم.

وی با تاکید بر ارزش و اهمیت وجود دانشگاه ها و مراکز علمی در کشور، گفت: یک دانشگاه معادل 100 کارخانه ارزش دارد.

پورمحمدی افزود: زمانی که در دانشگاه ها انقلاب فرهنگی شد، هرکس به جایی رفت اما من در دانشگاه ماندم و کار فرهنگی را ترجیح دادم، چون به ارزش و اهمیت ویژه مراکز علمی اعتقاد داشتم.

وی با بیان اینکه علوم امروز بر خلاف گذشته به جای تفکیک در حال ترکیب است، یادآوری کرد: هنر نیز از جمله علومی است که ترکیبی شده و این درون و ایمان داخلی یک هنر است که آن را اسلامی و یا غیراسلامی می‌ کند.

وی ادامه داد: در جهان امروز کلمه تغییر از همه مسایل متمایز است به طوری که در همه بخش‌ها می‌ توان تغییر را مشاهده کرد.

پورمحمدی با اشاره به ایجاد و راه اندازی دانشکده چند رسانه ‌ای در دانشگاه هنر اسلامی تبریز، افزود: ایجاد چنین مجموعه‌ ای شایسته نام تبریز است که اولین ‌ها از جمله صنعت چاپ، رسانه، مدارس استثنایی در آن تشکیل شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار