مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز خواستار شد:
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز گفت: یکی از راه حل‌های مصرف بهینه و کاهش تلفات برق نزدیک نمودن نقاط تولید برق به مصرف آن است و در این زمینه باید گام‌های اساسی برداشته شود.
کد خبر: ۶۹۷۲۵۹
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۹ 01 January 2019

حسن کریمی اظهارکرد: اهمیت انرژی و منابع مختلف تهیه آن، در حال حاضر جزء رویکردهای اصلی دولتی است و در این زمینه در تلاش هستیم تا با کمترین کاهش تلفات در شبکه برق مواجه باشیم.

وی افزود: از مسائل مورد توجه هر کشور در جهت توسعه اقتصادی و اجتماعی بررسی، اصلاح و استفاده بهينه از منابع موجود انرژی در آن کشور است و باید در این راستا گام‌هایی برداشته شود تا در حوزه برق شاهد مصرف بهینه و کاهش تلفات برق باشیم.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز با اشاره به بحث انرژی‌های تجدیدپذیر نیز عنوان کرد: جلساتی را با هماهنگی و همکاری مجموعه برق استان و استانداری خوزستان برگزار کرده‌ایم. برگزاری این جلسات کمک بسیار زیادی در جذب سرمایه‌گذار برای استفاده از انرژی‌های تجدیدپذير می‌کند و امیدواریم بتوانیم در این زمینه گام‌های موثری برداریم.

کریمی یکی از راه حل‌های مصرف بهینه و کاهش تلفات برق را نزدیک کردن نقاط تولید برق به مصرف عنوان کرد و گفت: این امر تامین برق پایدارتر مشترکین، کاهش خاموشی و تلفات، افزایش راندمان و بهره‌وری بالاتر اقتصادی و حفاظت از محيط زيست را به دنبال دارد.

وی خاطرنشان‌کرد: سرمایه‌گذاری در صنعت برق کشور یک سرمایه‌گذاری طولانی مدت است و شاید اندکی نیز دیربازده باشد. بنابراین باید اخلاق سيستم سرمايه‌گذاری را از روالی سريع‌ الوصول به روالی صنعتی، پيچيده و درازمدت تغيير داد.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار