فرمانده انتظامی خوزستان:
فرمانده انتظامی خوزستان گفت: وفور سلاح غیرمجاز از مهمترین تهدیدهای موجود در استان است که در این راستا طرح های جمع آوری متعددی اجرا شده و در حال اجرا است.
کد خبر: ۶۹۷۲۶۰
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۹ 30 December 2018

سردار حیدر عباس زاده اظهار کرد: استان خوزستان ظرفیت های زیادی در حوزه راهیان نور، دو پایانه مرزی شلمچه و چذابه، تاسیسات بندری، نفت، پتروشیمی و سایر پتانسیل های اقتصادی دارد که اگر به خوبی مدیریت شوند باعث شکوفایی و پیشرفت بیش از پیش استان خواهند شد.

وی با اشاره به موقعیت استراتژیک خوزستان در زمینه های مختلف، افزود: تامین امنیت این ظرفیت ها، بخش زیادی از انرژی پلیس در این استان را می گیرد.

سردار عباس زاده با اشاره به وجود ۱۳۷ شرکت بالای ۱۰۰ کارگر و ۳۲۰ شرکت زیر ۱۰۰ کارگر در استان خوزستان بیان کرد: گاه بیان مطالبات کارگری به برگزاری تجمع ختم می شود به گونه ای که پلیس خوزستان از ابتدای امسال تاکنون ۶۵۰ اعتراض کارگری را در سطح استان مدیریت کرده است.

فرمانده انتظامی استان خوزستان با بیان اینکه سال گذشته نیز هزار و ۱۰۰ مورد اعتراض کارگری توسط پلیس خوزستان مدیریت شده است، گفت: این مدیریت ها در راستای اعتراض مسالمت آمیز و عدم شکل گیری هرگونه تعرض به اموال عمومی و خصوصی بوده است.

سردار عباس زاده با اشاره به اولویت بندی تهدیدات استان، وفور سلاح های غیرمجاز را از مهمترین تهدیدهای موجود در خوزستان برشمرد و افزود: نیروی انتظامی خوزستان طی یک سال و نیم اخیر در طول هر ماه بالغ بر سه طرح جمع آوری سلاح و مهمات غیرمجاز را با همکاری بسیج و دستگاه های اطلاعاتی اجرا کرده است.

وی ادامه داد : این طرح به صورت جدی در دستور کار ما برای تمامی شهرستان های استان قرار دارد به گونه ای که طی امسال حدود یک هزار قبضه سلاح بیشتر نسبت به مدت مشابه سال گذشته در استان جمع آوری شده است.

فرمانده انتظامی خوزستان با اشاره به آمادگی خود برای همکاری با شورای تامین دزفول برای اجرای طرح خلع سلاح عنوان کرد: امنیت یک مقوله چند وجهی است و نیروی انتظامی نمی تواند به تنهایی این مهم را تامین و مستقر کند؛ بنابراین اگر بخواهیم امنیت پایداری داشته باشیم باید از ظرفیت تمام دستگاه ها اعم از آموزش و پرورش و دانشگاه ها، دستگاه های امنیتی و قضایی استفاده کنیم که دراین بین خود مردم نیز نقشی اساسی در حفظ امنیت دارند.

سردار عباس زاده با تقدیر از زحمات چهار ساله سرهنگ الهامی فرمانده سابق انتظامی دزفول، افزود: وی فرماندهی مقتدر، آگاه، مردمی و پرتلاش بود و همواره پیام ها و نامه های زیادی از رضایتمندی شهروندان دزفولی از وی به دست ما می رسید که جای افتخار و تقدیر دارد اما بنابر بازنشستگی ناچار به خداحافظی با این نیروی با ارزش وانقلابی خود هستیم.

سرهنگ حسین عیدی امروز دوشنبه در مراسمی با حضور مسئولان استانی و محلی به عنوان فرمانده انتظامی شهرستان دزفول معرفی و از زحمات سرهنگ علی الهامی فرمانده پیشین قدردانی شد.

 

منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار