سازمان خصوصی سازی در پاسخ به خبر خبرگزاري فارس با عنوان «پوري حسيني از سازمان خصوصي سازي مي رود.» جوابیه ای را صادر کرد.
کد خبر: ۶۹۸۲۴۹
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۱ 01 January 2019

به گزارش روابط عمومی سازمان خصوصی سازی، در پاسخ این سازمان آمده است: پیرو مطلب منتشر شده مورخ 10 ديماه  1397 آن خبرگزاري  با عنوان «پوري حسيني از سازمان خصوصي سازي مي رود.» به نقل از آقای احمد عليرضا بيگي نماينده مردم تبريز به اطلاع می رساند که صرفا واگذاری سهام متعلق به دولت توسط این سازمان صورت می پذیرد، و لذا از آنجاییکه سهام مجتمع صنعتي گوشت اردبيل متعلق به دولت نبوده و از ابتدای سال 80 (تاسیس سازمان خصوصی سازی) تاکنون نيزشرکت مورد نظر و سهام یاد شده در فهرست واگذاری های این سازمان قرار نگرفته واساسا مجتمع صنعتی گوشت اردبیل توسط سازمان خصوصی سازی واگذار نشده است.

اين شركت توسط سرمايه گذاري بانك ملي و از طريق برگزاري مزايده به فروش رفته است و آقاي مهندس پوري حسيني در آن زمان هيچ سمتي در سازمان خصوصي سازي و دولت نداشته است.

بنابراین اظهار نظر کذب صورت گرفته در این رابطه و همچنين نسبت دادن فروش این شرکت به سازمان خصوصی سازی از مصادیق نشر اکاذیب بمنظور تشویق اذهان عمومی بوده و سازمان خصوصی سازی این حق قانونی را برای خود محفوظ می دارد که نسبت به موارد ذکر شده در راستای صیانت از حقوق خود، در مراجع قانونی این موضوع را تا رسیدن به نتیجه پیگیری نماید. بنابراین انتظار می رود به سرعت اقدام قانونی نسبت به اصلاح خبر کذب فوق توسط آن خبرگزاري محترم صورت پذیرد.

با توجه به این که تابناک اردبیل،‌متن مصاحبه آقای بیگی نماینده تبریز در مجلس را منتشر کرده بود، نسبت به انتشار جوابیه سازمان خصوصی سازی اقدام می کند.

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار