رییس هیات خوزستان عنوان کرد:
رییس هیات ورزش دانش‌آموزی خوزستان خواستار تعامل بیشتر هیات‌های استانی با این هیات شد و گفت: ‌غیرفعال بودن برخی هیات‌ها در عملکرد ورزش دانش‌آموزی نیز تاثیرگذار بوده است.
کد خبر: ۶۹۹۶۰۷
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۱ 09 January 2019

حسنعلی‌افروزی‌زاده اظهارکرد: در حال حاضر ورزش‌ آموزشگاهی در 14، 15 رشته از جمله هندبال، بسکتبات، والیبال، دو ومیدانی، شنا، شطرنج، کشتی، ژیمناستیک و وزنه‌برداری فعال است.

وی بیان کرد:‌ با بیشتر هیات‌ها از جمله هندبال، بسکتبال، کبدی و والیبال ارتباط تنگاتنگی داریم و این هیات‌ها نیز مشتاق به همکاری هستند و ما نیز روی کمک این هیات‌ها حساب ویژه باز کرده‌ایم.

رییس هیات ورزش دانش‌آموزی خوزستان با بیان این‌‌که در حال حاضر بیش از 400 دانش‌آموز در هر دو بخش پسران و دختران در مدارس فعالیت وزشی دارند، گفت: البته در مسابقات تخصصی، شش هفت هزار دانش‌آموز به فعالیت می‌پردازند. در این بخش نسبت به سال گذشته از نظر کمی با رشد مواجه بودیه‌ایم ولی از نظر کیفی خیر.

وی ادامه داد: متاسفانه هر روز بخش‌نامه‌هایی از سوی آموزش‌وپرورش به دست ما می‌رسد که دست و پا گیر هستند که در جدیدترین دستورالمعل نیز خروج معلمان و دانش آموزان را برای حضور در مسابقات ورزشی در زمان مدرسه منع کرده است که همین موضوع به ضرر ورزش دانش‌آموزی است.

افروزی‌زاده عنوان کرد:‌ همچنین یکی از ضرباتی که امسال به ورزش دانش‌آموزی وارد کردند، این است که ورزش مقطع ابتدایی را از مسابقات کشوری حذف کردند. به هر حال وقتی ورزش این مقطع از رقابت‌های کشوری حذف شود، ما نیز رغبتی به برگزاری مسابقات استانی نداریم، البته با تمام شرایط سختی که برای ما ایجاد می‌شود ولی مسابقات استانی مقطع ابتدایی را هم برگزار می‌کنیم زیرا خوب می‌دانیم اگر بخش ابتدایی حذف شود، در دو سه سال آینده چیزی به عنوان ورزش دانش‌آموزی نخواهیم داشت.

وی در ادامه خواستار تعامل بیشتر هیات‌ها با هیات دانش‌آموزی استان شد و گفت: ‌غیرفعال بودن برخی هیات‌ها در عملکرد ورزش دانش‌آموزی نیز تاثیرگذار بوده است. برخی هیات‌ها توجهی به برنامه‌های ما ندارند و انتظارات‌مان از هیات‌های استان این است که با ما تعامل بیشتری داشته باشند. در هر صورت اگر هدف پیشرفت ورزش خوزستان است باید همکاری آن‌ها با ما بیشتر از این باشد.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها: ورزش دانش آموزی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار