سرپرست دفتر آستان قدس رضوی در خوزستان خبر داد
سرپرست دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در خوزستان گفت: مجموعه‌ای با چند عملکرد با پیگیری‌های نماینده ولی‌فقیه در خوزستان و موافقت تولیت آستان قدس رضوی در شهر اهواز ساخته می‌شود.
کد خبر: ۷۰۰۳۲۸
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۰ 08 January 2019

حجت‌الاسلام علی نژاد سرپرست دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در خوزستان اظهار کرد: مجموعه‌ای با چند عملکرد با پیگیری‌های نماینده ولی‌فقیه در خوزستان و موافقت تولیت آستان قدس رضوی در شهر اهواز ساخته می‌شود. این مجموعه عملکردهای فرهنگی ـ مذهبی، درمانی، اداری، خدماتی ـ رفاهی و فرهنگی ـ آموزشی خواهد داشت.

وی افزود: این مجموعه در بیش از 1 هکتار زمین و با زیربنا حدود 5 هزار و 500 مترمربع به‌زودی کلنگ زنی خواهد شد. تفاهم‌نامه‌ای با شهرداری اهواز و رئیس شورای شهر اهواز منعقد شد و اکنون درحال تحویل گرفتن زمین در منطقه سه‌راه خرمشهر اهواز هستیم.

سرپرست دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در خوزستان عنوان کرد: با توجه به تأکید تولیت آستان قدس بر توجه به محرومین و مستضعفین، این مجموعه با محوریت مناطق محروم مکان‌یابی شد و خدمات لازم را در اختیار مردم قرار خواهد داد.

وی گفت: در دو سال گذشته بیش از 10 هزار نفر از محرومین بالای 40 سال که سفر اولی بودند از طرف آستان قدس به مشهد مقدس فرستاده شدند. همچنین در حدود 12 هزار بسته غذایی در سطح استان توزیع شد.

 

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار