فرمانده انتظامی شهرستان کرج از دستگیری سارقان انباری مجتمع‌های آپارتمانی با اعتراف به 20 فقره سرقت در منطقه دهقان ویلا کرج خبر داد.
کد خبر: ۷۰۰۳۸۸
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۱ 07 January 2019

سرهنگ حسنعلی فیروزخواه، با اعلام این خبر گفت: در پی شکایت تعدادی از شهروندان در خصوص سرقت از انباری مجتمع‌های آپارتمانی در منطقه دهقان ویلا، پیگیری موضوع در دستور کار کلانتری 46 قرار گرفت.

وی افزود:مأموران با گشت‌زنی های هدفمند در منطقه به سرنشینان یک دستگاه خودرو پژو پارس مشکوک شده و برای بررسی موضوع به سمت خودرو حرکت کردند که راننده به محض مشاهده خودرو پلیس بر سرعت خود افزوده و دستور ایست مأموران نیز آنها را متوقف نکرد.

این مقام انتظامی با بیان این که راننده هر لحظه بر سرعت خود افزوده و احتمال خطرات جانی برای شهروندان متصور بود،گفت: مأموران با رعایت قانون به کارگیری سلاح به سمت لاستیک خودرو شلیک کرده و خودرو را متوقف کردند.

سرهنگ فیروزخواه با بیان این که در این رابطه دو نفر دستگیر شدند گفت: در بازرسی از داخل خودرو، مقادیری لوازم برقی و خانگی سرقتی کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کرج افزود: متهمان پس از انتقال به کلانتری به جرم خود مبنی بر 20 فقره سرقت از انباری مجتمع‌های آپارتمانی اعتراف کرده و اذعان کردند که پس از تخريب درب انباری‌ها، وسایل با ارزش آنها را سرقت می‌کردند.

سرهنگ فیروزخواه با هشدار به شهروندان در خصوص استفاده از قفل‌های مطمئن و استاندارد برای انباری‌ها، خاطرنشان کرد: هنگام مشاهده افراد مشکوک در اطراف منزل، مراتب را به کلانتری اعلام کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار