امام جمعه آبادان:
امام جمعه آبادان گفت: انقلاب اسلامی در طول 40 سال گذشته در برابر ظلم به مظلوم ساکت ننشسته و کنار مظلوم بوده است.
کد خبر: ۷۰۰۶۳۴
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۰ 07 January 2019

علی ابراهیمی پور امام‌جمعه آبادان ظهر امروز در جلسه ستاد بزرگداشت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اظهار کرد: تنها انقلابی که این‌گونه در جهان الگو می‌دهد و هم از حیث معنا، محتوا و هم اثرگذاری مؤثر است انقلاب اسلامی است. زیرا این انقلاب پیام‌هایش با فطرت انسان سروکار دارد.

وی با اشاره با وجه تمایز انقلاب اسلامی نسبت به انقلاب‌های تاریخ در دنیا افزود: تفاوت انقلاب کشور ما این است که نسبت به جامعه اطرافش نمی‌تواند بی‌تفاوت باشد و نسبت به جوامعی که مورد ظلم قرارگرفته‌اند احساس مسؤولیت دارد.

ابراهیمی پور بیان کرد: هیچ انقلابی این‌همه دشمن نداشته است. انقلاب ما به‌رغم همه توطئه‌ها ویژگی منحصربه‌فردی که دارد با انقلاب‌های طول تاریخ متفاوت است. شرق و غرب تمام گروه‌های مختلف و هزاران نفر با انواع و اقسام توطئه‌های مختلف و جنگ سخت و نرم، جنگ فرهنگی و اقتصادی در برابر انقلاب ایستاده‌اند طوری که در زمان جنگ 36 کشور در برابر ما به دشمن بعثی کمک کردند.

وی گفت: اگر انقلاب اثرگذار و پایدار نبود پس چرا این‌قدر دشمن و بدخواه دارد؟ دشمن در طول 40 سال گذشته نتوانسته ضربه به این نظام بزند و اگر جایی ضربه زده است مهره داخلی پیداکرده و نفوذ پیدا کرده است.

امام‌جمعه آبادان با بیان اینکه نکته اساسی این است که غالب این مردم دل‌بسته انقلابشان هستند علی‌رغم تمام مشکلات و سختی‌ها مردم بصیرت دارند و ولایتمدارند و عشقشان به آرمان‌های انقلاب و نظام است که اجازه نداد دشمن نفوذ کند.

 

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار