مراسم افتتاحیه ورزش کارکنان دولت امروز (دوشنبه) زیر نظر هیات ورزش‌های همگانی اهواز برگزار شد.
کد خبر: ۷۰۰۷۳۵
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۹ 07 January 2019

این مراسم امروز (دوشنبه) با حضور علی حسینی رییس اداره ورزش و جوانان اهواز، سراج معاون فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اهواز و علی یزدی مسوول هیات همگانی اهواز برگزار شد.

مسابقات ورزش کارکنان دولت زیر نظر هیات ورزش‌های همگانی اهواز و به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در دو بخش بانوان و آقان رشته‌های فوتسال، دارت، طناب‌کشی، آمادگی جسمانی تنیس‌روی‌میز، بدمینتون و شنا طی دو هفته در اهواز به انجام می‌رسد.

در مراسم افتتاحیه این رقابت‌ها، علی حسینی رییس اداره ورزش و جوانان اهواز، با قدردانی از تمام کسانی که در برگزاری این مسابقات همکاری دارند، اظهارکرد: قرار است برنامه‌هایی را تحت عنوان هفته فرهنگی ورزش در بهمن و اسفندماه در اهواز برگزار کنیم.

وی بیان کرد: ‌باتوجه به شرایط آب و هوایی ماه‌های جاری استان خوزستان، فعالیت‌ها و برنامه‌های فرهنگی و ورزشی ما بیشتر خواهد بود. امیدوارم بتوانیم فعالیت‌هایی در خور و شان مردم اهواز برگزار کنیم.

همچنین سراج، معاون فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اهواز در این مراسم گفت: امیدوارم چنین مسابقاتی را بیشتر از این در شهر اهواز داشته باشیم و مسوولان نیز به برگزاری چنین رقابت‌های ورزشی کمک کنند.

وی خطاب به ورزشکاران حاضر در سالن، عنوان کرد: درخواستم از شما ورزشکاران این است که به ما کمک کنید و پیشنهاد دهید تا در پارک‌های اهواز جهت افزایش روحیه، نشاط و فرهنگ ورزش، یکسری برنامه‌های خانواده محور را برگزار کنیم.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها: ورزش های همگانی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار