رئیس هیئت وزنه‌برداری خوزستان:
رئیس هیئت وزنه‌برداری خوزستان گفت: مسابقات وزنه‌برداری جام فجر امسال به‌عنوان انتخابی المپیک برگزار می‌شود و قطعاً سطح رکوردها و وزنه‌برداران بالاتر از سال‌های قبل خواهد بود.
کد خبر: ۷۰۱۱۷۰
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۰ 10 January 2019

سیدعلیرضا قریشی، رئیس هیئت وزنه‌برداری خوزستان درباره روند امور مربوط به میزبانی رقابت‌های بین‌المللی جام فجر، اظهار کرد: برنامه‌ریزی شده از 10 الی 14 اسفندماه در اهواز میزبان جام بین‌المللی وزنه‌برداری فجر باشیم و تیم‌ها در حال اعلام آمادگی به فدراسیون‌ هستند و لیست نهایی تیم‌های شرکت کننده تا یک ماه آینده قطعی می‌شود.

وی افزود: اردوی تیم خوزستان نیز به‌طور منظم در حال برگزاری است و کارها روی روال هستند.

رئیس هیئت وزنه‌برداری خوزستان گفت: شخص استاندار به‌عنوان رئیس ستاد برگزاری این رقابت‌ها پیگیر امور است و مدیرکل ورزش و جوانان نیز در جریان کارهای اجرایی قرار دارد و این مسابقات نیازمند این است که کل دستگاه‌های اجرایی در این خصوص بسیج شوند.

قریشی درباره پوشش نقاط ضعف دوره قبل جام فجر رقابت‌های پیش رو، عنوان کرد: مسابقات سال قبل در سطح خوبی برگزار شد اما درست نیست که بگویم نقطه ظعفی در بازی‌های پارسال نبود، هر رویدادی قطعاً کاستی‌هایی دارد اما تلاش می‌کنیم در هر مسابقات ضعف‌ها را پوشش داده و به حداقل برسانیم.

وی ادامه داد: مسابقات امسال وزنه‌برداری جام فجر به‌عنوان گزینشی المپیک نیز هست که این باعث می‌شود سطح رقابت‌ها ارتقاء یافته و وزنه‌برداران سطح بالا و مدعی در این رقابت‌ها حضور پیدا کنند؛ کمیته جهانی المپیک 6 مرحله رقابت انتخابی برای رشته وزنه‌برداری در المپیک در نظر گرفته که یکی از آن‌ها همین جام فجر در اهواز است.

رئیس هیئت وزنه‌برداری خوزستان بیان کرد: 7 وزنه‌بردار تیم ملی ما هم در این رقابت‌ها حاضر خواهند بود و رکوردهای بالاتری در مسابقات امسال ثبت می‌شود.

قریشی با اشاره به مسابقات قهرمانی کشور در امیدیه، اظهار کرد: از 1 تا 5 بهمن‌ماه نیز رقابت‌های انتخابی تیم ملی و قهرمانی کشور با عنوان یادواره شهدای شهرستان امیدیه را در این شهر خواهیم داشت که مسابقات بسیار مهمی است و برای این مسابقات هم دستگاه‌های مختلف اجرایی در امیدیه بسیج شده‌اند تا به بهترین نحو از این مسابقات میزبانی کنند.

 

منبع: فارس

برچسب ها: وزنه برداری
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار