برای جلوگیری از وقوع تصادفات؛
رییس پلیس راهور هندیجان با بیان اینکه اصلاح هندسی بلوارهای نقش عمده ای در کاهش تصادفات درون شهری دارد گفت: برخی شهروندان نباید مانع اجرای طرح های اصلاح بلوارها در هندیجان شوند.
کد خبر: ۷۰۱۲۱۶
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۹ 11 January 2019

سروان هدایت اله علیپوربیان کرد: چهار تصادف منجر به فوت در سال 95 در هندیجان به ثبت رسیده که با تدابیر اندیشیده شده و انجام برخی اصلاحات این آمار در سال 96 به صفر کاهش یافت.

وی گفت: تاکنون 11 مورد اصلاح نقاط هندسی و بستن بریدگی غیر ایمن بلوارها و 27 مورد نصب سرعتکاه در هندیجان انجام شده که نقش مهمی در کاهش آمار تصادفات درون شهری در مدت اخیر داشته است.

رییس پلیس راهور هندیجان با اشاره به اینکه در 9 ماه نخست امسال تصادف درون شهری منجر به فوت گزارش نشده افزود: در این مدت حدود 22 تصادف جرحی رخ داد که با آمار مشابه پارسال برابر بوده و نشان از کنترل آن در هندیجان دارد.

سروان علیپور گفت:طولانی ترین بلوار درهندیجان با تنها 400 متر طول،چهار بریدگی دارد که خطرات زیادی برای رانندگان وسایط نقلیه به ویژه موتورسیکلت سواران ایجاد کرده و باید با انجام اصلاحات و کاهش بریدگی بلوارها زمینه ایجاد یک تردد ایمن برای وسایط نقلیه و شهروندان فراهم شود.

وی ادامه داد:هندیجان در سال 96 با کاهش 100 درصدی مقام برتر کاهش تصادفات درون شهری منجر به فوت را در خوزستان به دست آورد.

 فرماندار هندیجان در جلسه شواری ترافیک آذر گذشته این شهرستان بیان کرد: بریدگی بلوارها در این شهر باید طبق ضوابط به درستی و براساس کار کارشناسی بسته شوند و در صورت تصویب و انسداد مجدد بازگشایی نشوند.
کورش مودت گفت: افرادی که به هنگام بستن این بریدگی ها معترض می شوند باید قانع شوند که اینکار برای حفظ جان مردم انجام می شود زیرا 300 متر پایین تر رفتن و دور زدن ارزش به خطر افتادن جان یک نفر را ندارد.

کورش حشمدار شهردار هندیجان نیز در این جلسه گفته بود:از ابتدای فعالیت اقدام به بستن بریدگی بلوارها کردیم ولی مراجعات و اعتراض برخی شهروندان به ویژه در بخش جنوبی هندیجان سبب توقف ادامه کار شد.

منبع:ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار