فرماندار بندر ماهشهر گفت: در پنج روز گذشته 17 نفر از عوامل اصلی تیراندازی در این شهرستان شناسایی و بازداشت شدند.
کد خبر: ۷۰۱۲۲۳
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۹ 11 January 2019

محسن بیرانوند با اشاره به تشدید برخورد با عوامل تیراندازی در این شهرستان اظهار داشت:از ابتدای سالجاری تاکنون 74 مورد تیراندازی در سطح این شهر گزارش شده است.

وی به کشف 135 قبضه اسلحه جنگی و شکاری طی امسال در این شهرستان خبر داد و گفت:در این مدت 125 نفر نیز در ارتباط با تیراندازی در بندر ماهشهر دستگیر و روانه زندان شدند.

بیرانوند بیان داشت: بر اساس بررسی انجام شده، بیشترین تیراندازی در شهرستان ماهشهر مربوط به درگیری مسلحانه بین 2 طایفه بوده که شناسایی و دستگیری عوامل آن همچنان ادامه دارد.

وی گفت:با وجود وساطت بزرگان و ریش سفیدان این 2 طایفه همچنان به درگیری ادامه داده از این رو برای کنترل اوضاع نیروی انتظامی وارد عمل شده است.

فرماندار ماهشهر افزود: بخشی از تیراندازی ها در سطح شهر مربوط به مراسم عروسی و سوگواری است، که طبق مصوبه شورای تامین در صورت ادامه این روند و تا شناسایی عوامل تیراندازی داماد و پدر داماد در مجالس عروسی و نیز صاحب مجلس عزا بازداشت می شوند.

تیراندازی در مجالس شادی و عزا به یک معضل جدی در استان خوزستان تبدیل شده که تاکنون مرگ تعدادی را رقم زده است.

شهروندان ماهشهری و بندر امام از صدای شلیک اسلحه به ویژه در ساعات شب به تنگ آمده و خواستار برخورد جدی نیروی انتظامی و دستگاه قضایی با عوامل این تیراندازی ها شدند.

 

منبع: ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار