امام جمعه شهر چوئبده آبادان از وضعیت نامناسب آب این شهر انتقاد کرد و گفت:بیشتر مناطق شهر چوئبده با مشکل آب آشامیدنی مواجه هستند و کمیت و کیفیت آب این شهر در شان مردم نیست.
کد خبر: ۷۰۱۲۲۴
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۱ 09 January 2019

حجت‌الاسلام حمید سیلاوی اظهار داشت: برخی از مناطق شهر چوئبده از آب آشامیدنی محروم هستند و ساکنان برخی مناطق دیگر با افت فشار آب مواجه هستند.

وی افزود: مصلای جمعه چوئبده و خانه های اطراف آن از آب آشامیدنی لوله کشی محروم هستند و تاکنون اقدامی برای رفع این مشکل نشده است.

حجت الاسلام سیلاوی صدور قبض غیر واقعی آب را یکی از گله های ساکنان شهر چوئبده آبادان دانست و اظهار داشت: مبلغ قبض های آب صادر شده غیرواقعی و با مبالغ بالاست.

چوئبده در فاصله 45 کیلومتری جنوب شرق آبادان، با وجود اینکه سالها از شهر شدن آن می گذرد به گواه کارشناسان و شهروندان ساکن در این شهر، هنوز زیرساخت های لازم شهری را ندارد و به گفته امام جمعه شهر، امکانات این شهر در حد یک روستاست.

در حدود یک هزار و 100 خانوار در این شهر ساکن هستند.

در هشت سال جنگ تحمیلی در شرایطی که آبادان در محاصره دشمن قرار داشت، تامین مهمات، مواد غذایی ، دارو و کمک های اولیه مورد نیاز رزمندگان به وسیله لنج های چوئبده و از طریق راه آبی ماهشهر انجام می شد.

 

منبع: ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار