سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان:
سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: ما برای آماده‌سازی در نیم‌فصل با مشکلات زیادی مواجه بوده‌ایم، یکی از مشکلات اصلی ما جذب بازیکن است که به‌دلیل شرایط مالی نامساعد باشگاه، بازیکن خاصی نمی‌توانیم جذب کنیم.
کد خبر: ۷۰۱۹۶۰
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۶ 11 January 2019

علیرضا مرزبان سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان اظهار کرد: ما برای آماده‌سازی در نیم‌فصل با مشکلات زیادی مواجه بوده‌ایم، یکی از مشکلات اصلی ما جذب بازیکن است که به‌دلیل شرایط مالی نامساعد باشگاه، بازیکن خاصی نمی‌توانیم جذب کنیم اما تلاش می‌کنیم ضمن حفظ بازیکنان خودمان، با باشگاه‌های دیگر رایزنی کنیم و بازیکنانی را به‌صورت قرضی حداقل برای نیم‌فصل به خدمت بگیریم.

وی افزود: تا به امروز پیمان میری به ما اعلام کرده که قصد جدایی دارد که البته ما با رفتن بازیکنی که دلش با تیم نباشد مخالفت نمی‌کنیم اما به هیچ وجه رضایت‌نامه بازیکنی را صادر نمی‌کنیم.

سرمربی نفت مسجدسلیمان گفت: نسبت به شرایطی که داریم آگاهی کاملی داریم و سعی می‌کنیم کار خود را برای این مردم و هواداران شرافتمندانه انجام دهیم؛ تقریباً به آنچه می‌خواستیم در نیم‌فصل اول رسیدیم و کسب 15 امتیاز اعتماد به نفس تیم را بالا برد.

وی ادامه داد: این تیم قدمت زیادی در لیگ برتر ندارد و جذب اسپانسر برای تیم بسیار سخت است؛ مسؤولان تیم تمام تلاش خود را برای فراهم کردن منابع مالی به کار گرفته‌اند اما واقعا دست مدیریت تیم نیز بسته است.

مرزبان در پاسخ به این پرسش که آیا روال خوب اواخر نیم‌فصل اول نفت، در نیم‌فصل دوم هم ادامه پیدا می‌کند یا خیر، عنوان کرد: واقعیت این است که این تیم بازیکنان خوبی دارد اما آن‌ها فصل را با یک مربی آغاز کردند، با مربی دیگری ادامه دادند و سپس من بالای سر تیم آمدم که این تغییرات باعث شده بود کمی طول بکشد که بازیکنان با شرایط هماهنگ شوند؛ عملکرد خوب بازیکنان بود که باعث شد امتیازات خوبی بگیریم و تیم روی روال بیفتد.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان بیان کرد: امیدواریم مسؤولان استانی بیشتر به تیم ما کمک کنند و آستین خود را برای حل کردن مشکلات نفت بیشتر بالا بزنند.

وی در پایان گفت: قلب تپنده این تیم هواداران ما هستند که همیشه به تیم انرژی می‌دهند که باید از تک تک آن‌ها تشکر کنم.

 

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار