غلامرضا شریعتی:
غلامرضا شریعتی افزود: با توجه به برخورداری منطقه از شرایط و امکانات مناسب، باید در زمینه توزیع بهتر امکانات رفاهی و تقویت حوزه گردشگری در این مناطق تلاش شود.
کد خبر: ۷۰۲۱۹۲
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۸ 12 January 2019

 

غلامرضا شریعتی در بازدید از مناطق روستایی دورافتاده بخش الوار گرمسیری افزود: با توجه به برخورداری منطقه از شرایط و امکانات مناسب، باید در زمینه توزیع بهتر امکانات رفاهی و تقویت حوزه گردشگری در این مناطق تلاش شود.

به گزارش"تابناک" وی اظهار داشت: روستاییان و عشایر در زمینه اقتصاد مقاومتی، تولید، دامداری و کشاورزی نقش مهمی دارند و باید با ایجاد زیرساخت های مناسب زمینه فعالیت آنها را فراهم کرد.

استاندار خوزستان حوزه راه را مهمترین موضوع در مناطق روستایی و عشایری خواند و افزود: اعتباراتی برای اجرای طرح های مختلف در این حوزه در نظر گرفته شده است.ساخت مخازن آب در برخی مناطق روستایی این منطقه بررسی شده است ضمن اینکه کمیته ای متشکل از کمیته امداد امام خمینی (ره)، برق و امور عشایر برای برق رسانی به برخی مناطق تشکیل می شود.

شریعتی افزود: سه طرح آبخیزداری نیز در حال طی مراحل مناقصه است که در راستای تولید بهتر و کیفی تر روستاییان و عشایر اجرا می شوند.وی تلاش مسئولان اندیمشک برای رفع دغدغه های مردم این شهرستان را ستود و گفت: طرح های اجرا شده و در حال اجرای اندیمشک بسیار خوب هستند و روند آبادانی این شهرستان به خوبی در حال طی شدن است.

رئیس کمیسیون انرژی و نماینده اندیمشک در مجلس شورای اسلامی نیز اهتمام به مناطق محروم را مهم دانست و اظهار داشت: برای محرومیت زدایی در این مناطق تلاش های گشترده ای آغاز شده است.

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در زمینه صنعت، کشاورزی و زیرساخت‌های شهری اندیمشک برنامه گسترده انجام شده است، اظهار کرد: هرگز تحریم‌ها را به رسمیت نمی‌شناسیم و معتقد هستیم باید با برنامه‌ریزی، راه توسعه پایدار شهرستان، منطقه، استان و کشور را هموار کرد. 

رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، اقدامات در حوزه سرمایه‌گذاری و اشتغال پایدار را نیازمند زمان و ثبات دانست و گفت: در حوزه فولاد، شیلات و صنعت با صبر و برنامه‌ریزی به دنبال ایجاد توسعه هستیم.

 حسنوند، اقدامات شهرستان اندیمشک در حوزه صنعت، انرژی و کشاورزی در شهرستان اندیمشک را اثرگذار و حلقه‌ای برای توسعه همه‌جانبه شهرستان نامید و اظهار کرد: برای توسعه و رفع دغدغه اشتغال در زمینه‌های مختلف صنعت در اندیمشک، برنامه‌ریزی و طرح‌هایی در حال انجام است که نیازمند زمان و بردباری است.

وی، بهانه تحریم برای کم‌کاری در کشور را قابل قبول ندانست و افزود: باید به دور از حواشی به دنبال توسعه بوده و در حوزه صنعت، کشاورزی و زیرساخت‌ها، بدون رسمیت‌شناختن تحریم‌ها به دنبال فعالیت باشیم. 

رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، ایجاد اشتغال و رفع معضل بیکاری را مهم‌ترین دغدغه کشور دانست و بیان کرد: در عرصه اشتغال، پروژه‌هایی تحت عنوان کنسانتره و فرو آلیاژ در حال اجرا و باید به مبحث جذب سرمایه‌گذار برای توسعه پایدار بیش از گذشته برنامه انجام شود.

وی تصریح کرد: قطار توسعه و پیشرفت شهرستان در جای‌جای شهرستان و روستاها به حرکت درآمده و شهرستان با سرعت در مسیر و محور توسعه به حرکت درآمده و شتاب آن بیشتر بیش از گذشته خواهد بود.

حسنوند، نشاط و شادابی در جامعه را موتور حرکت و توسعه شهرستان دانست و اظهار کرد: نشاط با حفظ حدود اسلامی پیشرفت و توسعه را روز به روز بیشتر و پویایی را در جامعه فراهم خواهد آورد که مدیران باید در این زمینه تلاش کنند.

وی با تاکید بر نشاط به عنوان عاملی برای توسعه شهرستان گفت: همان‌گونه که در اربعین میزبان زوار هستیم در سایر ایام نیز باید در کنار هم برای پیشرفت و توسعه شهرستان، استان و کشور تلاش کرده و با ایجاد نشاط در جامعه زمینه توسعه و پویایی جامعه را فراهم کرد.

پیمان جهانگیری با اشاره به اجرای طرح های مختلف در بخش های بهداشتی، برق، آموزش و پرورش، فرهنگی، جاده و سایر حوزه ها افزود: با توجه به پراکندگی و وسعت بخش الوار گرمسیری این خدمات با اهتمام ویژه مسئولان شهرستان توزیع شده اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار