استاندار خوزستان عنوان کرد:
استاندار خوزستان با بیان این که تمام اقدامات لازم برای برگزاری هرچه بهتر مسابقات بین المللی کشتی فرنگی جام تختی در اندیمشک صورت گرفته است، گفت: تلاش این است که این پیکارها با حضور 16 تیم داخلی و خارجی در سطح قابل قبول و بالا برگزار شود.
کد خبر: ۷۰۳۳۱۸
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۲ 14 January 2019

غلامرضا شریعتی در جلسه هماهنگی رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی در اندیمشک که شامگاه گذشته در استانداری برگزار شد، اظهارکرد: قرار است مبلغی به عنوان ورودی این رقابت ها به حساب فدراسیون واریز شود که این مهم در حال انجام است. همچنین در بحث اسکان تیم ها داخلی و خارجی و همچنین رفت و آمد ورزشکاران از محل اقامت تا سالن و برعکس نیز مشکلی وجود ندارد.

وی با بیان این که باید در تمام زمینه ها تقسیم کار صورت گیرد، گفت: همچمین از آقای رحیمی، مدیرکل صدا و سیما خوزستان خواسته شود که پخش تلویزیونی این رقابت ها به صورت کامل انجام شود. همچنین در بحث امنیت مسابقات نیز جلسه شورای تامین با حضور مسوولان شهرستان های اندیمشک و دزفول برگزار شود و هماهنگی های لازم صورت بگیرد. باید همکاری ها نزدیک تر شود، چرا که قرار است میزبان تیم های خارجی نیز باشیم.

استاندار خوزستان همچنین در جمع خبرنگاران، عنوان کرد: تمام اقدامات لازم برای برگزاری هرچه بهتر این مسابقات صورت گرفته است و رقابت ها در سالن سرپوشیده شهید سروندی که یکی از بهترین سالن های کشور است، برگزار خواهد شد.

وی بیان کرد: تلاش این است که مسابقات با حضور 16 تیم داخلی و خارجی در سطح قابل قبول و بالا برگزار شود، به صورتی که در شان چهلمین سال پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و خوزستان باشد. اندیمشک نیز یکی از شهرهایی است که در کشتی فرنگی حرف برای گفتن دارد و زبانزد است و مطمئنا استقبال خوبی هم از سوی تماشاگران صورت می گیرد.

مسابقات بین المللی کشتی فرنگی جام تختی، سوم تا پنجم بهمن‌ماه در اندیمشک برگزار خواهد شد.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار