رییس هیات ورزش‌های معلولان خوزستان:
رییس هیات ورزش‌های جانبازان و معلولان خوزستان با اشاره به ضرورت تکمیل مجموعه ورزشی کوی طلاب اهواز برای ساماندهی برنامه‌های این هیات، گفت: به دلیل نبود زیرساخت لازم شاید 10 درصد از آن اهدافی که در برنامه چهار ساله‌ برای هیات در نظر گرفته بودیم را هم نتوانستیم اجرایی کنیم.
کد خبر: ۷۰۳۳۸۲
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۶ 14 January 2019

مهرداد شیروانی درخصوص وضعیت مجموعه ورزشی جانبازان و معلولان کوی طلاب اهواز، اظهارکرد: از زمانی که آقای حیدری، مدیرکل ورزش وجوانان استان شد، عملیات ساخت این پروژه که با توقف مواجه شده بود، از سر گرفته شد. البته اگرچه قول داده بودند که مجموعه در 22 بهمن‌ماه سال گذشته به پایان برسد ولی بازهم وقفه‌ای در عملیات اجرایی ایجاد شد و این مهم محقق نشد.

وی بیان کرد: باتوجه به ضرورت در اختیار داشتن این مجموعه ورزشی برای فعالیت سازماندهی شده، در جلسه‌ای که مدتی پیش با استاندار خوزستان داشتیم از او قول گرفتیم که از بازدیدی از مجموعه داشته باشد تا با قراردادن بودجه‌ای مناسب به اداره‌کل ورزش و جوانان، به آن‌ها برای تکمیل این مجموعه کمک کند. استانداری نیز روز گذشته از مجموعه بازدید داشت.

رییس هیات ورزش‌های جانبازان و معلولان خوزستان گفت: شاید 10 درصد هم از آن اهدافی که برای هیات طبق برنامه چهار ساله در نظر گرفته بودیم را نتوانستیم اجرایی کنیم، چرا که زیر ساخت لازم را نداشتیم. ما خوابگاه و سالن مناسب برای برگزاری برنامه‌‌ها و میزبانی رقابت‌های کشوری نداریم. اکنون نیز شرایط به صورتی است که هیات به چنین فضایی برای ادامه کار خود نیاز دارد.

وی عنوان کرد: در حال حاضر سالن چند منظوره و زمین چمن مصنوعی مجموعه وزشی کوی طلاب آماده شده است ولی برای بحث میزبانی از اردو های تیم‌ملی و رقابت‌های کشوری نیاز به تکمیل تمام مجموعه داریم. استخر این مجموعه نیز به لحاظ تکمیل، 90 درصد پیشرفت داشته است ولی نیاز به تجهیز دارد، ضمن این‌که باید انشعابات برق و آب مجموعه نیز انجام شود کهدر این زمینه قرار است، استاندار و مدیر کل ورزش و جوانان استان تصمیم‌گیری کنند. همچنین خوابگاه مجموعه تا 90 درصد آماده شده است.

شیروانی در ادامه، گفت: پس از رقابت‌های پاراآسیایی جاکارتا برنامه‌ریزی برای جذب تعدادی از جوانان داشتیم که آماده شدن این مجموعه تاثیر بسیاری در روند آماده‌سازی و همچنین پیشرفت ورزشکاران استان برای حضور در میادین بین المللی دارد. ما با دست خالی و امکاناتی که توانستیم از بخش‌های دیگر بگیریم، جزو هیات‌های برتر کشور شدیم و اگر مجموعه به صورت کامل به بهره‌برداری برسد، مطمئنا در رشته‌های فعال، حتی شاهد تیم‌های نوجوانان و جوانان خوزستان نیز هستیم. ما برای شناسایی و آموزش نوجوانان و جوانان استان برنامه داریم که باید امکانات لازم نیز فراهم باشد.

وی در پایان خاطر‌نشان‌کرد: میزبانی مسابقات دو و میدانی باشگاه‌ها کشور را نیز گرفته‌ایم و پنج تیم از خوزستان نیز در این رقابت‌ها شرکت می‌کند. ما به سختی این تیم‌ها را تشکیل داده‌ایم. انتظار داریم اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان برای میزبانی هر چه بهتر به ما کمک کند.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار