مدیر بازسازی دستگاه‌ها و تجهیزات شرکت ملی حفاری ایران خبرداد:
مدیر بازسازی و ارتقاء دستگاه‌ها و تجهیزات جانبی شرکت ملی حفاری ایران گفت: برنامه‌ریزی برای بازسازی و نوسازی و تعمیرات دوره‌ای (اورهال) هشت دستگاه حفاری خشکی و شماری از تجهیزات جانبی در سال 98 در دست بررسی قرار دارد.
کد خبر: ۷۰۳۹۳۴
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۹ 16 January 2019

مهدی عرشیان در تشریح ظرفیت‌ها و امکانات سایت اختصاصی بازسازی دستگاه‌ها و تجهیزات حفاری این شرکت افزود: این سایت فعالیت عملیاتی خود را از بهمن ماه سال 95 در طرح مرکزیت صنعتی شرکت در اهواز آغاز کرده است.

وی اظهار کرد: با توجه به امکانات و زیرساخت‌های موجود در این بخش، برنامه‌ریزی و هماهنگی میان مدیریت‌های عملیات حفاری، خدمات فنی، نگهداری و تعمیرات، تدارکات و امور کالا و امور مالی در بهره‌برداری بهینه و خدمات دهی بیشتر برای استفاده از این پتانسیل ضروری است.

عرشیان گفت: نظر به برنامه‌های توسعه‌ای شرکت در زمینه حضور فعال در پروژه‌های حفاری داخلی و منطقه‌ای، روزآمدی دستگاه‌ها و تجهیزات امری اجتناب ناپذیر و در اولویت‌های نخست قرار دارد.

مدیر بازسازی و ارتقاء دستگاه‌ها و تجهیزات جانبی شرکت ملی حفاری ایران با اشاره به تعامل این مدیریت با پیمانکاران داخلی و بویژه استانی در ارتباط با انجام کارهای بازسازی دستگاه‌های حفاری و تجهیزات جانبی مانند پمپ‌های فشار قوی تزریق سیمان و اسید (پمپ تراک)، اعم از سازه، تعمیر ماشین آلات و تجهیزات، جوشکاری، سند پلاست و رنگ آمیزی و آزمایش‌های فنی، افزود: در این خصوص پیگیری‌های اداری در جهت تمدید قراردادها یا عقد قراردادهای جدید با پیمانکاران در دست اقدام است.

وی اظهار کرد: در زمان حاضر دستگاه حفاری خشکی سنگین 67 فتح برای بازسازی و تعمیر اساسی به سایت انتقال داده شده و با همکاری یک پیمانکار و استفاده از امکانات شرکت اورهال آن در دستور کار قرار دارد.

عرشیان به تعمیرات اساسی دستگاه 74 فتح که با همکاری و همیاری مدیریت عملیات حفاری خشکی – 1 و این مجموعه صورت گرفته اشاره کرد و گفت: این دستگاه در حال آماده سازی برای جابجایی و انتقال در موقعیت عملیاتی برای حفر چاه‌های اکتشافی است.

مدیر بازسازی و ارتقاء دستگاه‌ها و تجهیزات جانبی شرکت ملی حفاری ایران، اتمام کارهای اجرایی انبار کالای سایت را یادآور شد و افزود: این انبار که 600 متر مربع مساحت دارد با همکاری مدیریت تدارکات و امور کالا در مراحل قفسه بندی، چیدمان کالاها و اتصال آن به سامانه انبارداری مرکزی شرکت است.

وی توسعه فعالیت‌های سایت، استفاده حداکثری از توانمندی‌های داخلی شرکت و پیمانکاران مجرب را از نکات مورد اهتمام و تاکید مدیریت ارشد شرکت عنوان و خاطرنشان کرد: پشتیبانی از عملیات حفاری نقش بسزایی در انجام تعهدات شرکت دارد و در این راستا برنامه‌ریزی تعمیرات دوره‌ای و آماده بکار بودن ماشین آلات و تجهیزات بسیار با اهمیت تلقی می‌شود.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار