نماینده مردم ماهشهر در مجلس:
نماینده مردم ماهشهر در مجلس شورای اسلامی، هماهنگی و همکاری مجمع نمایندگان مجلس و شوراهای شهر را باعث ارتقای خدمات‌رسانی به مردم و توسعه استان دانست.
کد خبر: ۷۰۳۹۴۵
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۷ 16 January 2019

علی گلمرادی  در نشست با اعضای شورای استان خوزستان اظهار کرد: بر این باور هستم که از طریق هم افزایی می‌توان مسائل و مشکلات استان را به خوبی حل کرد.

وی افزود: بین مجمع نمایندگان خوزستان در مجلس شورای اسلامی و شوراهای شهر و روستا اشتراکات بی‌شماری وجود دارد و این دو می‌توانند به خوبی به همدیگر کمک کنند و باعث ارتقای اثرگذاری همدیگر می‌شوند.

گلمرادی همچنین پیشنهاد داد که با هماهنگی مجمع نمایندگان خوزستان در مجلس و شورای اسلامی استان خوزستان، جلساتی به صورت مشترک و در زمان‌بندی‌های مشخص مثلاً ماهانه یا فصلی بین این دو برگزار شود تا بتوانیم ضمن هم افزایی و بیان مشکلات در مسیر خدمت بیشتر به مردم حرکت کنیم.

نماینده مردم ماهشهر در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: استان خوزستان از استان‌های با ظرفیت در سطح کشور به شمار می رود و لازم است هماهنگی بین نیروهای درون استانی صورت بگیرد تا بتوانیم خدمات بهتر و بیشتری به مردم ارائه دهیم.

گلمرادی تاکید کرد: در این جلسه تصمیم‌گیری شد که نمایندگان قدرت تصمیم‌گیری‌های شورای استان خوزستان را افزایش دهند و به گونه‌ای عمل کنند که ادارات کل و سازمان‌های استانی بتوانند همکاری و هماهنگی بیشتری با شوراهای شهر و روستا داشته باشند.

وی گفت: اگر اختیارات شوراهای استانی را افزایش دهیم قطعاً مراجعات مردمی به دفاتر نمایندگان که اغلب آنها در حیطه وظایف شوراهای شهر و روستا است کاهش پیدا می‌کند و نمایندگان مجلس می‌توانند به وظایف کلان خود که در نهایت منجر به توسعه استان می‌شود، رسیدگی‌.

نماینده مردم ماهشهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه خوشبختانه تیم مدیریتی شورای استانی خوزستان از روحیه تعاملی بسیار قابل قبولی برخوردار هستند، بیان کرد: باید به این مجموعه بها دهیم تا بتوانیم باعث ایجاد اعتمادسازی در بین مردم شویم.

در این نشست سعید باوی رئیس شورای استان خوزستان نیز با اشاره به اینکه نمایندگان مردم در مجلس و شوراهای شهر دو بال مردم‌سالاری در ایران به شمار می روند، بیان کرد: هماهنگی و هم افزایی بین این دو مجموعه در نهایت باعث ارتقای رضایتمندی و حل مشلات شهرهای مختلف استان می شود.

وی افزود: قصد دارم با ایجاد هماهنگی در بین مسئولان مختلف با شوراهای شهر، بستر همکاری بیشتر و اثربخشی افزون تر شوراهای شهر و روستا را فراهم کنیم که خوشبختانه نماینده ماهشهر در مجلس نیز به خوبی از این امر استقبال کرد.

 

منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار