تیم فوتبال صنعت نفت آبادان برای حضور در نیم فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر هنوز با هیچ بازیکنی به توافق قطعی دست نیافته است.
کد خبر: ۷۰۴۲۷۰
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۷ 16 January 2019

 بیش از ۳۳ روز از آغاز فصل نقل و انتقالات نیم فصل لیگ برتر فوتبال گذشته و بسیاری از تیم‌ها اقداماتی را در راستای تغییر و تقویت قوای تیمی خود صورت داده‌اند.

اما تیم صنعت نفت آبادان که یکی از تیم‌هایی بود که مطالبه اصلی هوادارانش تقویت ترکیب و خارج کردن بازیکنان بی کیفیت از این مجموعه بود، هنوز اقدامی در این خصوص انجام نداده و رسماً بازیکنی را برای پوشش ضعف‌های خود به خدمت نگرفته است.

در ابتدای فصل نقل و انتقالات بازار شایعات در خصوص تصمیمات این باشگاه بیش از آن چیزی بود که از زبان مدیران و کادر فنی صنعت نفت درز می‌کرد که این شایعات همچنان وجهه رسمی به خود نگرفته است، شایعاتی مبنی بر وجود بازیکنان مازاد در فهرست سرجیو و نیاز این مربی به نام‌هایی که هنوز بر تعداد آنها افزوده می‌شد.

گادوین منشا از پرسپولیس، عیسی آل‌کثیر و سجاد مشکل‌پور از پیکان، رسول نویدکیا و میلاد سرلک از سپاهان از جمله این اسامی بودند که نام آنها از ابتدای تعطیلات نیم فصل بر سر زبان‌ها جاری شد، اما هواداران صنعت نفت هیچ‌گاه تاکنون اخبار رسمی مبنی بر جذب این بازیکنان را دریافت نکرده‌اند.

 

منبع: فارس

سرمربی پرتغالی نفتی‌ها نیز از شنبه گذشته پس از یک هفته تأخیر بر سر تمرینات تیمش حاضر شده و گفته می‌شود رضا پرکاس مربی کنار گذاشته شده این تیم مجدداً در تمرینات این تیم آفتابی شده اما همچنان تغییری در باشگاه صنعت نفت دیده نمی‌شود.

به نظر می‌رسد تمرکز بیش از حد روی نام‌هایی همچون منشا و خرج انرژی بیش از حد برای یک بازیکنی که انتقالش به آبادان دور از انتظار به نظر می‌رسد باشگاه صنعت نفت را وارد نوعی چالش میان انفعال و سردرگمی در فصل نقل و انتقالات کرده است.

این تیم پس از یک ماه انفعال در کار فنی و بازار نقل و انتقالات روز پنجشنبه هفته جاری در آبادان یک دیدار تدارکاتی را مقابل نفت مسجدسلمیان برگزار خواهد کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار