مدیرعامل سازمان قطار شهری اهواز:
مدیرعامل سازمان قطار شهری اهواز گفت: اینگونه نیست که کارگران شرکت کیسون 18 ماه حقوق معوقه به‌صورت متوالی داشته باشند و این حقوق‌های معوقه از 12 سال پیش انباشته شده‌اند.
کد خبر: ۷۰۴۳۹۶
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۱ 17 January 2019

شهرام شاهین‌زاده درباره اعتراضات اخیر کارگران شرکت کیسون به عدم پرداخت حقوق معوقه‌شان، اظهار کرد: اینگونه نیست که کارگران شرکت کیسون 18 ماه حقوق معوقه به‌صورت متوالی داشته باشند چون این تصور پیش آمده که این کارگران 18 ماه است حقوق دریافت نکرده‌اند در حالی که داستان به این شکل نیست.

وی افزود: این کارگران عزیز عمدتاً از ابتدای پروژه مترو یعنی طی 12 سال اخیر حقوق‌های معوقه داشته‌اند که مجموع این حقوق‌ها به تعداد کنونی که حدود 18 مورد یا 18 ماه است رسیده و در بین طلب آنان عیدی و پاداش نیز وجود دارد.

مدیرعامل سازمان قطار شهری اهواز گفت: شرکت کیسون به‌عنوان پیمانکار موظف بوده و هست که به طور کامل حقوق کارمندان و کارگران خود را بپردازد که تذکرات لازم را در این باره داده‌ایم، با این حال از زمانی که در این سازمان حضور یافته‌ام، همواره به‌دنبال احقاق حقوق و پرداخت بدهی‌ها و معوقات کارگران شرکت کیسون بوده‌ام.

شاهین‌زاده عنوان کرد: با فشار و تأمین اعتباری که انجام دادیم از حدود 2 سال پیش تا کنون بیش از 13 و نیم میلیارد تومان بابت حقوق و مزایا به پرسنل شرکت کیسون پرداخت شده است.

وی ادامه داد: شورایی برای بررسی وضعیت این عزیزان تشکیل شد که البته نمی‌توانم جزئیات مصوبات و تصمیمات اخذ شده را فعلا رسانه‌ای کنم اما عجالتاً می‌توانم بگویم تصمیمات بسیار خوبی برای رعایت حقوق کارگران گرفته شد که به‌زودی اعلام می‌کنیم.

شاهین‌زاده گفت: به‌طور جدی پیگیر بهبود سرعت کار متروی اهواز هستیم اما همان‌طور که تقریباً همه می‌دانند هنوز هم مشکلات در تأمین اعتبار پروژه به قوت خود باقی است و همه باید کمک کنند اوضاع هر چه زودتر پیشرفت کند.

 

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار