هواشناسی مازندران اعلام کرد : بارندگی از صبح امروز پنجشنبه از غرب استان آغاز و عصر پنجشنبه شاهد تشدید بارندگی ، وزش باد ، کاهش محسوس دما و احتمال رعد و برق در استان هستيم .
کد خبر: ۷۰۴۴۶۰
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۸ 17 January 2019

هواشناسی مازندران اعلام کرد : بارندگی از صبح امروز پنجشنبه از غرب استان آغاز و عصر پنجشنبه شاهد تشدید بارندگی ، وزش باد ، کاهش محسوس دما و احتمال رعد و برق در استان هستيم .

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ؛ بارش برف ابتدا در ارتفاعات و محورهای کوهستانی آغاز و از نیمه شب تا روز جمعه بارش برف بتدریج به سمت کوهپایه ها و دامنه ها کشیده می شود.
هواشناسی پیش بینی کرد از جمعه شب بارندگی قطع و به تدریج این سامانه از استان خارج شود.

هواشناسی اعلام کرد : حداکثر سرعت وزش باد بین 50 تا 70 کیلومتر در ارتفاعات شرق استان تا 90 کیلومتر بر ساعت برآورد می شود .

دمای هوا در روزهای پنجشنبه و جمعه بین 10 تا 18 درجه در مقایسه با روز چهارشنبه کاهش دارد به طوریکه روز جمعه بیشینه دما در شهرهای ساحلی و جلگه ای به حدود 7 درجه می رسد.

هواشناسی میزان بارش برف در ارتفاعات و گردنه های کوهستانی را بین 50 تا 100 سانتی متر و در مناطق با ارتفاع 100 تا 400 متر احتمال نشست برف روی زمین ضعیف و در مناطق با ارتفاع 50 تا 100 متر مخلوط باران و برف پیش بینی کرد.

هواشناسی اعلام کرد : در شهرهای ساحلی و جلگه ای صبح روزهای جمعه و شنبه یخبندان نداریم.

هواشناسی توصیه کرد : از مسافرت طی این مدت در محورهای کوهستانی خودداری کنند و در صورت الزام زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی بهمراه داشته باشند.

هواشناسی مازندران برای روز شنبه 29 دی در مناطق غربی آسمانی صاف تا نیمه ابری و در مناطق شرقی نیمه ابری تا ابری بتدریج با کاهش ابر پیش بینی کرد .

آسمان استان روز یک‏شنبه 30 دی صاف تا نیمه ابری همراه با افزایش نسبی دما خواهد بود.

آسمان مازندران در روز دوشنبه اول بهمن صاف تا نیمه ابری از شب با افزایش ابر ، بارش پراکنده و وزش باد پیش بینی می شود .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار