بیشترین شدت بارش برف مربوط به یک مسیر 30 کیلومتری از امامزاده هاشم (ع) در محدوده استان مازندران تا بعد از شهر گزنک است و در مسیر به سمت شهر آمل نیز شدت برف کمتر می شود.
کد خبر: ۷۰۴۶۳۱
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۱ 17 January 2019

یوسف جغتا شامگاه پنجشنبه در گفت و گو یی افزود: جاده هراز از هر دو سمت استان مازندران و تهران به علت بارش سنگین برف و نبود ایمنی کافی تا اطلاع بعدی بسته شده است.
وی گفت: بیشترین شدت بارش برف مربوط به یک مسیر 30 کیلومتری از امامزاده هاشم (ع) در محدوده استان مازندران تا بعد از شهر گزنک است و در مسیر به سمت شهر آمل نیز شدت برف کمتر می شود.
این مسئول افزود: هم اکنون بیش از 40 نفر از نیروهای راهداری بخش لاریجان با به کارگیری بیش از 20 دستگاه نمک پاش، لودر وگریدر در مسیر جاده هراز حضور دارند و درحال برفروبی هستند.
جغتا گفت: با توجه به وجود ترافیک نیمه سنگین در جاده هراز از ظهر امروز پنجشنبه تاکنون، اگر چه جاده مسدود شده ولی نیروهای امدادی و پلیس راه در حال تخلیه خودروهای باقی مانده به سمت خروجی آمل و تهران هستند.
این مسئول راهداری از رانندگان خواست به علت لغزنده بودن سطح جاده و کاهش شدید دمای هوا، با سرعت مطمئن حرکت کنند و از شتابزدگی بپرهیزند.
پیش از این بارش سنگین برف جاده کندوان در غرب مازندران را هم مسدود کرده بود.
پلیس راه مازندران هم این احتمال را مطرح کرده است که با توجه به شدت بارش برف و کاهش شدید دمای هوا در شب هنگام، سایر محورهای کوهستانی استان از جمله محور سوادکوه به تهران و کیاسر به سمنان هم بسته شود.
هواشناسی مازندران پیش از این نسبت به بارش سنگین برف در مناطق کوهستانی و کاهش 18 درجه ای دما در این مناطق هشدار داده بود.

برچسب ها: جاده هراز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار