پنجمین دوره آزمون‌های ادواری نیروهای وظیفه با همکاری سپاه پاسداران و سازمان فنی و حرفه‌ای، امروز در اهواز برگزار شد.
کد خبر: ۷۰۵۲۳۱
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۸ 19 January 2019

پنجمین دوره آزمون‌های ادواری کارکنان وظیفه سپاه استان خوزستان امروز در اهواز برگزار شد.

این دوره که با همکاری سازمان فنی و حرفه‌ای استان خوزستان آغاز شد، برای سربازانی که تاکنون مهارتی کسب نکرده‌اند، کارگاه‌های آموزشی ترتیب داده شد تا همه کسانی که به خدمت اعزام می‌شوند، در نهایت بتوانند با حرفه و مهارت کافی وارد بازار کار شوند.

سرهنگ اسماعیلی معاون نیروی انسانی سپاه حضرت ولیعصر (عج) استان خوزستان در این زمینه اظهار کرد: در این آزمون‌ها که ۱۴۵۰ نفر از تمامی رده‌های تابعه سپاه در بیش از ۵۰ رشته و ۳۰ حوزه از سراسر خوزستان شرکت کرده‌اند و هدف ما شناسایی افراد دارای مهارت، اعطای مجوز کسب و کار و به تبع آن اشتغال زایی است.

جانشین قرارگاه مهارت آموزی سپاه استان خوزستان افزود: در نظر داریم که هر سرباز به محض اتمام دوره وظیفه و دریافت کارت پایان خدمت، با مجوزی که توسط سازمان فنی و حرفه به وی داده شده بتواند در راستای رونق اقتصادی خود و جامعه فعالیت تخصصی‌اش را آغاز کند.

وی گفت: این دوره که با همکاری سازمان فنی و حرفه‌ای در سطح ملی در حال برگزاری است، این تضمین را به کارکنان وظیفه می‌دهیم که پس از پایان دوره‌ها، اعتباراتی در قالب وام و تسهیلات در اختیار آنان قرار داده شود.

اسماعیلی با اشاره به وضع نامطلوب اشتغال، عنوان کرد: اگر حمایت خوبی از جانب همه دستگاه‌ها در برگزاری این دوره‌ها صورت بگیرد، با کامل گذراندن این سیر، گام بزرگی در حل مضل بیکاری برداشته خواهد شد.

وی در پایان به سربازان توصیه کرد حتماً از این حرکت استقبال کرده و تلاششان این باشد که در این کارگاه‌ها شرکت کنند.

 

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار