استاندار مازندران در گردهمایی بزرگ شوراهای آموزش و پرورش:
کد خبر: ۷۰۵۸۱۰
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۲ 21 January 2019

استاندار مازندران در گردهمایی بزرگ شوراهای آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق استان مازندران که با حضور آیت الله طبرسی نماینده ولی فقیه در استان، فرمانداران، مدیرکل آموزش و پرورش مازندران، دکتر پاپایی مدیرکل امور شوراهای وزارت آموزش و پرورش، فرهاد شاهسوارانی خیّر بزرگ مدرسه‌ساز، خیّران، شهرداران و بخشداران در اردوگاه دانش آموزی بادله برگزار شد، اظهار کرد: شورای آموزش و پرورش از شوراهای برنامه‌محور و موفق است.

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش مازندران؛ «احمد حسین‌زادگان» در این مراسم که صبح امروز برگزار شد، ضمن قدردانی از تمام فعالان این بخش گفت: هر توسعه‌ای در جامعه از آموزش و پرورش آغاز می‌شود و هر اتفاقی نیز باید از شورای آموزش و پرورش آغاز شود.

وی با اشاره به رشد شاخص‌های توسعه در حوزه‌های مختلف اظهار کرد: در حوزه مدیریتی دچار مشکل هستیم که باید حل شود اما خوشبختانه مشارکت در آموزش و پرورش خیلی زود انجام شد و البته امر مطلوبی بود چون اعتبارات آموزش و پرورش به حدی ناچیز و هزینه‌هایش به اندازه‌ای زیاد است امکان ندارد به اهداف مورد نظر برسیم مگراینکه از مردم کمک بگیریم.

استاندار مازندران از شوراهای آموزش و پرورش به عنوان یکی از شوراهای موثر یاد کرد و گفت: دلیل این امر این است که هم آموزش و پرورش «برنامه محور» بود و با انگیزه کار می‌کرد و هم فرمانداران در جایگاه رییس شورای آموزش و پرورش شهرستان‌ها، تلاش مجدانه‌ای داشتند.

وی در پایان به جمله‌ای از «طه حسین» متفکر و نویسنده مصری اشاره کرد که « آموزش و پرورش همانند آب و هوا است» و خاطر نشان کرد : در حوزه مدیریت مصرف آب، فرهنگ‌سازی در حوزه‌های مختلف و توسعه بینش جامعه باید از آموزش و پرورش شروع کنیم.

در پایان این گردهمایی بزرگ نیز از رتبه‌های برتر شوراهای آموزش و پرورش شهرستان‌ها، برخی فرمانداران و شهرداران و خیّران قدردانی شد. همچنین لوح تقدیر و جایزه‌ای به رسم یادبود به احمد حسین‌زادگان به‌عنوان رییس شورای آموزش و پرورش استان و عسکری نیکزاد به‌عنوان دبیر این شورا اهدا شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار