نماینده مردم اهواز در مجلس:
نماینده مردم اهواز، باوی و کارون در مجلس شورای اسلامی گفت:نمایندگان خوزستان اعتراض شدیدی به استاندار اصفهان کردند که چرا آن‌گونه بابت نهایی شدن انتقال آب کارون تبریک گفته که استاندار اصفهان این موضوع را رد کرد و عنوان کرد صحبت‌هایش تحریف شده است.
کد خبر: ۷۰۶۹۸۶
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۷ 23 January 2019

جواد کاظم‌نسب الباجی در اهواز درباره جلسه روز گذشته برخی مسؤولان پیرامون بحث انتقال آب، اظهار کرد: جلسه‌ای با شرکت نمایندگان خوزستان، اصفهان و چهارمحال و بختیاری، استانداران اصفهان، چهارمحال و یزد، رئیس سازمان محیط زیست، وزیر نیرو، وزیر جهاد، معاون وزیر کشور، معاون رئیس جمهور و اعضای کمیسیون امنیت ملی در این کمیسیون تشکیل شد.

وی افزود: در این جلسه بحث‌های نمایندگان خوزستان و چهارمحال و بختیاری مورد توجه قرار گرفت و بنا شد که هر چه زودتر جلسه‌ای دیگر با حضور دستگاه‌های مربوط برای تعیین تکلیف این موضوع تشکیل شود.

نماینده مردم اهواز، باوی و کارون در مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان خوزستان اعتراض شدیدی به استاندار اصفهان کردند که چرا آن‌گونه بابت نهایی شدن انتقال آب کارون تبریک گفته که استاندار اصفهان این موضوع را رد کرد و عنوان کرد صحبت‌هایش تحریف شده است.

وی ادامه داد: در کل صحبت‌های افراد 2 استان خوزستان و چهارمحال اثرگذارتر بود و تقریبا در این جلسه جواب قانع‌کننده‌ای برای این صحبت‌ها نشنیدیم.

الباجی گفت: پیگیر حضور استاندار خوزستان در این جلسه نیز شدیم که وی به ما اعلام کرد به این جلسه دعوت نشده است.

وی تأکید کرد: خوزستان و چهارمحال و بختیاری نباید تاوان توسعه صنایع در فلات مرکزی را بدهند و باید توجه کنیم مواردی از قبیل کاهش دبی رودخانه‌ها و تالاب‌ها، کاهش شدید تولید و کشت محصولات کشاورزی، بروز پدیده ریزگرد، شوری آب، کمبود آب شرب، افزایش بیکاری و حاشیه‌نشینی از تبعات انتقال غیر کارشناسی آب از سرشاخه‌های خوزستان است.

 

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار