نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی با بیان این که به دنبال تقویت زیرساخت های ورزشی در شهرستان هستیم، گفت: شادگان ظرفیت های ورزشی بالایی دارد و هر چه بتوانیم روی رشته های ورزشی و استعدادها سرمایه گذاری کنیم، این اقدام برای ورزش استان و همچنین کشور خوب است.
کد خبر: ۷۰۷۱۹۰
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۷ 24 January 2019

حجت الاسلام و المسلمین مجید ناصری نژاد درخصوص افتتاح استخر شادگان با حضور وزیر ورزش، اظهارکرد: در سه سال اخیر برای ورزش شادگان تلاش های بسیاری داشتیم زیرا برخی پروژه ها از سال های گذشته متوقف شده بودند؛ به طور مثال استخر شهرستان که روز گذشته با حضور آقای سلطانی فر به بهره برداری رسید، کلنگ آن در سال 89 به زمین زده شد که کار ساخت آن، یک سال بعد به صورت کامل متوقف شد. ما در سال 95 دوباره برای آن اعتبار تهیه کردیم که در این زمینه سختی هایی را هم متحمل شدیم ولی خدا را شکر پروژه را احیا کردیم.

وی بیان کرد: کارهای خوبی برای ورزش شادگان صورت گرفته است که البته به نظر من برای مردم این شهرستان کم است. در حال حاضر پس از آن همه دوندگی، شادگان تنها یک استخر دارد در حالی که باید اتفاقات خوب بیشتر از این را در ورزش شهرستان شاهد باشیم.

نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی با بیان این که ما به دنبال تقویت زیرساخت های ورزش در شادگان هستیم، گفت: به زودی نیز 20 زمین چمن مصنوعی در شادگان احداث خواهد شد، ضمن این که در بخش های خنافره و دارخوین هم پروژه هایی ورزشی خواهیم داشت.

وی عنوان کرد: یکی از نگرانی های ما در ورزش شادگان، در خصوص وضعیت درآمدی ورزشکاران و هیات های ورزشی است که در حال حاضر به یک دغدغه تبدیل شده است. همان طور که می دانید دولت در این زمینه هزینه نمی کند و پولی برای این موضوع نیست و بر این اساس تلاش ما این است که در راستای تقویت زیرساخت های ورزشی شادگان، کمی نیز به ورزشکاران و هیات های ورزشی کمک کنیم.

حجت الاسلام و المسلمین ناصری نژاد گفت: همچنین یکی از نگرانی های ورزشکاران ما در خصوص تجهیزات ورزشی است که البته ما کمک هایی در این بخش داشته ایم ولی هم نیاز بسیار و هم محدودیت بسیار است. به هر حال به برکت نظام جمهوری اسلامی، کارها پیش می رود و خوشحالیم که برخی پروژه های شادگان به نتیجه رسیده اند و ان شاءالله پروژه های دیگری نیز در دستورکار هستند که امیدوارم به نتیجه برسند و بتوانیم به مردم شدگان خدمت کنیم.

وی بیان کرد: شادگان ظرفیت های ورزشی بالایی دارد و در رشته های مختلف نیز در سطح استان، ملی و جهانی، قهرمان و مدال آور دارد و هر چه بتوانیم روی رشته های ورزشی و استعدادها سرمایه گذاری کنیم، این اقدام هم برای ورزش استان و هم کشور خوب است.

نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی با بیان این که مردم شادگان شایسته امکانات ورزشی بیشتر از این ها هستند، گفت: یک استخر روباز در شادگان داریم که عملیات ساخت آن متوقف شده است که من به دنبال احیا پروژه هستم. همچنین به دنبال احداث یک استخر با کمک نفت در دارخوین هستیم. پروژهای بسیاری مدنظر من هستند که امیدوارم مشکلات اقتصادی حل شود تا ما نیز بتوانیم این پروژه ها را به نتیجه برسانیم.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار