امام جمعه اهواز :
: راه حل برون رفت از مشکلات امروز جامعه، اقتصاد مقاومتی است؛ ملت و دولت باید به گفته رهبر به این مضمون عمل کنند چرا که تکلیفی بر همه ما است.
کد خبر: ۷۰۷۴۱۱
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۴ 25 January 2019

آیت‌الله سید محمدعلی موسوی جزایری، ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به ماجرای دستگیری مرضیه هاشمی گفت: مرضیه هاشمی زنی آمریکایی تبار است که با پیروزی انقلاب اسلامی، بارقه های امید و نور هدایت در دلش تپید و مسلمانی شیعه شد که به ایران آمد تا به اسلام خدمت کند؛ او بدون هیچ اتهامی دستگیر و مدت 11روز زندانی آمریکایی ها بود این مایه ننگ و رسوایی برای کشورهایی است که ادعای حقوق بشر دارند.

به گزارش"تابناک"؛ نماینده ولی فقیه در استان، در بخش دیگری از این خطبه، عنوان کرد: در هفته گذشته، مقام معظم رهبری در یکی از دیدارهایشان با مخاطب قرار دادن جوانان فرمودند:" برای ادامه حرکت علمی کشور، شب و روز نشناسید"، ای جوانان عزیز، شما مخاطب رهبری هستید، مطالعه، تحقیق و پژوهش داشته باشید، شرکت‌های دانش بنیان تأسیس کنید، کشورتان را به اوج برسانید.

وی افزود: در حال حاضر450 شرکت دانش بنیان در تهران مشغول به فعالیت‌اند؛ کارها و اختراعات عظیمی انجام شده است و راه های صعب‌العبور بسیاری را طی و قله‌های بزرگی را فتح کرده‌ایم اما این حرکت هنوز ادامه دارد؛ ای جوانان به هوش باشید و خواسته‌های رهبری را نصب‌العین قرار دهید و در کار مطالعه، تحقیق و پژوهش، شب و روز نشناسید تا انشالله به عنوان اولین کشور علمی در دنیا شناخته شویم.

امام جمعه اهواز با اشاره به بیانات رهبر در ابتدای سال جاری و نام‌گذاری این سال به عنوان" حمایت از کالای ایرانی"، بیان کرد: حمایت از کالای ایرانی یعنی قاچاق باید متوقف شود و اجناسی که در ایران تولید می‌شوند را حمایت و کارخانجات آن‌ها را توسعه دهیم تا جایی که تمام تولیداتمان ایرانی شود و ان‌شالله بتوانیم از کالاهای خارجی بی‌نیاز شویم.

وی افزود: راه حل برون رفت از مشکلات امروز جامعه، اقتصاد مقاومتی است؛ ملت و دولت باید به گفته رهبر به این مضمون عمل کنند چرا که تکلیفی بر همه ما است.

آیت‌الله جزایری در پایان با اشاره به جلسه هفته گذشته سران عشایر عرب و نخبگانشان در خرمشهر، آبادان و شادگان، عنوان کرد: این جلسه در جهت اعلام حمایت از نظام جمهوری اسلامی و تجدید بیعت با رهبر معظم انقلاب برگزار شد که در کنار آن اتفاقی افتاد که برای بنده بسیار شیرین بود و آن بازدید از مرکز پزشکی و درمانی بسیار پیشرفته و مجهز به انواع تجهیزات پزشکی بود که به دستور مرجع بزرگ، آیت‌الله سیستانی افتتاح شده بود تا مورد استفاده عموم مردم آن منطقه قرار گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار