سرمربی تیم استقلال خوزستان:
سرمربی تیم استقلال خوزستان گفت: مشکلات مالی تیم استقلال حل شده و تنها تیمی هستیم که 50 درصد از قرارداد خود را دریافت کرده است.
کد خبر: ۷۰۷۴۶۱
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۲ 26 January 2019

کریم بوستانی در خصوص شرایط تیمش استقلال خوزستان اظهار کرد: حدود دو هفته است که تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم، مشکلات مالی تیم هم تقریباً حل و حدود ۵۰ درصد از قراداد بازیکنان پرداخت شده است که فکر می‌کنم تنها تیمی هستیم که در لیگ امسال ۵۰ درصد پرداختی داشته‌ایم.

وی افزود: در حال حاضر بیشتر به فکر بازی‌های تدارکاتی برای تیم هستیم که در این زمان استراحت و تعطیلی، شرایط تیم را مورد آزمایش قرار دهیم.

سرمربی استقلال خوزستان درباره انتخاب خود به عنوان سرمربی این تیم تصریح کرد: علت انتخاب من شرایط سخت و وضعیت بد تیم در زمان بازی با استقلال تهران بود که با نبود سرمربی از بنده برای کمک به تیم در این شرایط درخواست شد که با کسب اجازه از آقای یزدی برای کمک به تیم شهرم و مردم خوب استانم این مسئولیت را قبول کردم.

بوستانی در پاسخ به این پرسش که فکر می‌کند تیمش چقدر شانس برای ماندن در لیگ دارد، بیان کرد: تیم ما شرایط خاصی دارد و با کسر ۶ امتیاز و بسته شدن پنجره نقل و انتقالات کار بسیار سخت و دشواری را پیش رو داریم اما با این بازیکنان با انگیزه و جوانی که من در تیم مشاهده می‌کنم می‌توانیم با تلاش فراوان و پشتکار غیرممکن را ممکن کنیم و به آن هدفی که ماندن تیم در لیگ برتر هست برسیم.

بوستانی افزود: امیدوارم دعای خیر مردم خوزستان هم پشت سر این تیم باشد تا سهمیه استان در مسابقات لیگ برتر به کمک مسؤولین و هواداران حفظ شود.

وی عنوان کرد: در انتها هم جا دارد از ایمان مبعلی که در این مدت هم به‌عنوان بازیکن و هم به‌عنوان یک مربی در تیم استقلال خوزستان وقت گذاشت و کمک کرد تشکر کنم و امیدوارم مراحل پیشرفت در کسوت مربیگری را پشت سر بگذارد؛ مبعلی سرمایه این استان و کشور است که آینده درخشانی را پیش رو دارد.

 

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار