ظهر امروز در آستانه آغاز ایام الله دهه فجر صورت گرفت؛
ظهر امروز شنبه ششم بهمن ماه سال جاری تعداد چهل نفر از بسیجیان، ایثارگران و رزمندگان دوران 8 سال دفاع مقدس شهر دهدشت، جهت بررسی و تعیین وضعیت زمین های مسکونی خود در حاشیه جاده طولیان و جاده اصفهان با فرماندار کهگیلویه دیدار کردند.
کد خبر: ۷۰۷۸۶۹
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۶ 26 January 2019

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد از دهدشت، در این دیدار فرماندار کهگیلویه اظهار داشت: در زمان هجوم دولت بعثی عراق به کشور ما، اگر نیروهای بسیج و سپاه نبودند اکنون در حال حاضر کشور چنین وضعیت آرام و پایداری را نداشت و این آرامش مدیون حماسه آفرینی های بسیجیان و ایثارگران است.

وی افزود: در شرایط کنونی دشمنان و بیگانگان از طرق مختلف در حال نا امید کردن مردم و انتشار روحیه یاس و نا امیدی در سطح جامعه هستند، لازم است که شما عزیزان نیز همانند دوران بسیار سخت جنگ تحمیلی باز هم در میدان پیشقدم باشید و باعث خاموشی هجمه های دشمنان شوید.

جعفر نیکبخت ابراز داشت: از همه عزیزان انتظار داریم که در جشن پیروزی انقلاب اسلامی حضور حداکثری داشته باشید تا بتوانیم جشن باشکوهی در کنار هم برگزار نماییم و با این اقدام باعث نا امیدی دشمنان شویم نه مردم.

وی ادامه داد: در طول 4 دهه اخیری که از عمر پر برکت انقلاب اسلامی می گذرد در تمامی مناطق به خصوص مناطق محروم اقدامات بسیار خوبی صورت گرفته است و جمهوری اسلامی به خوبی توانسته است در راستای سیاست محرومیت زدایی گام بردارد.

نیکبخت با اشاره به مشکلات موجود زمین های مسکونی بسیجیان شهر دهدشت عنوان کرد: از ابتدای مسئولیتم تا به امروز کماکان پیگیر حل این مشکل هستم، حتی در این خصوص و در یک جلسه در مرکز استان نیز موضوع رو به استاندار و معاون عمرانی ایشان نیز منتقل کردم و در جواب بنده نیز وعده حل و فصل مشکل را دادند اما از آن زمان تا به امروز از نتیجه پیگیری ها بی خبر هستم.

در ادامه جلسه، نماینده مالکین زمین های مسکونی اظهار داشت: من و دوستانم همانطوری که توانستیم دوران بسیار سخت 8 ساله جنگ تحمیلی را مدیریت کنیم امروز نیز می توانیم و همچنان تا آخرین لحظه پای انفلاب و ارزشهای انقلابی خواهیم ماند.

وی گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی دستآورد خون هزاران شهیدی است که از خردادماه 42 تا شهدای جنگ تحمیلی و مدافع حرم توانستند استقلال و آزادی را به معنای واقعی کلمه برایمان به ارمغان بیاورند.

علی دلاور با اشاره به دستآوردها و شاخص های انقلاب اسلامی عنوان کرد: همان طوری که همه میدانیم کشور ایران از دوران قبل از انقلاب و در زمان پادشاهان گذشته از قاجاریه تا پهلوی، هیچگونه استقلال و عزت فکری نداشتند اما با آغاز دوران انقلاب اسلامی بواسطه خون شهیدان و آرمان های امام و شهدا، توانستیم به بهترین ها دست پیدا کنیم و فراتر از دوران گذشته رشد و حرکت نماییم.

وی گفت: در یوم الله 22 بهمن ماه سال جاری دشمنان با چشمان خود خواهند دید که آخرین ضربه های این نظام بر پیکره ی استعمار وارد خواهد شد.

دلاور با اشاره به مشکلات موجود بسیجیان صاحب زمین مسکونی عنوان کرد: بسیاری از این ایثارگران اکنون دیگر در قید حیات نیستند و بسیاری دیگر نیز به همراه خانواده و فرزندان خود به صورت اجاره نشینی زندگی می کنند و روزهای سختی را میگذرانند.

علی دلاور در پایان صحبت های خود در خطاب به فرماندار کهگیلویه بیان کرد: جناب فرماندار اول امیدمان به خداوند و دوم به دستان پر از همت شماست، امیدواریم که به یاری خداوند بتوانید در این روزهای خوش ایام الله دهه فجر با حل کردن مشکل زمین ها هدیه بسیار ارزشمندی به بسیجیان و ایثارگران و رزمندگان شهرستان دهید.

بر پایه این گزارش، در پایان جلسه مقرر شد که فرماندار کهگیلویه در جلسه ای جداگانه در روز یکشنبه هفتم بهمن ماه سال جاری با حضور فرمانده سپاه شهرستان و دونفر از نمایندگان مالکین زمین های مسکونی به موضوع مشکلات زمین های مسکونی موجود رسیدگی شده و در همان جلسه جواب نهایی و اقدام آخر صورت پذیرد.

در پایان گفتنی است، بیش از هزار خانوار از خانواده های بسیجیان، ایثارگران و رزمندگان شهر دهدشت در سال 1373 اقدام به ثبت نام و خرید زمین های مسکونی در حاشیه جاده طولیان و جاده اصفهان تحت عنوان "طرح ولایت" نمودند و در همان زمان بهای کامل زمین را به نرخ روز به حساب تعاونی مسکن بسیجیان شهرستان واریز نمودند.

اکنون بعد از گذشت بیش از سی و اندی سال از آن زمان تاکنون هنوز که هنوز است اجازه ساخت و ساز به آنها داده نشده است و مدیران همچنان وعده و وعید می دهند، این در حالی است که تعداد زیادی از صاحبان زمین ها دیگر در قید حیات نیستند و بسیاری دیگر همچنان به وعده های مدیران دل خوش کرده اند.

 

عکس و گزارش: سید مصطفی گنجی

 

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
سیفی آب بید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۶
سلام به گوش مسئولان برسانید بگوئید یا خدا به فکر ما باشید سر پناه نداریم مشکل این زمین ها را حل کنید
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار